Bytur - Jylland
Redaktør: Moderators
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Hehe ja New York er hyggeligt nok, kom der kun når jeg sejlede rundt 
har boet i kolding i nogle år, og arbejder på daysi der, men har også boet i vejle og arbejde på daysi der, men helt klar sjoveste i Kolding. Og hvis man ender på New York har det været en sjov aften
hehe
har boet i kolding i nogle år, og arbejder på daysi der, men har også boet i vejle og arbejde på daysi der, men helt klar sjoveste i Kolding. Og hvis man ender på New York har det været en sjov aften
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Hvis man er mange samlet er min erfaring, at så har man det næsten altid skægt, bare der foregår noget rundt om en. Hvis alle kender planen, og er indstillet på den, så kan det ikke gå galt.
Presset sker altid først, hvis noget planlægges i sidste øjeblik, for så er der altid nogen der vil noget andet og har andre aftaler :/
Jylland... Kan man feste der ;P
Presset sker altid først, hvis noget planlægges i sidste øjeblik, for så er der altid nogen der vil noget andet og har andre aftaler :/
Jylland... Kan man feste der ;P
Aalborg er da en ekstremt lang tur og tage på for at feste, det samme er Randers for dem er det klart Vejle, Kolding, Horsens, Århus, Odense der transportmæssigt ikke ligger langt fra Fredericia.
Synes ikke Kolding var noget ved sidst jeg var der, det var mange unge popdrenge og der var slagsmål lige foran i køen på Shakers... Velkommen til Kolding... Ellers var gennemsnitsalderen på en lørdag så ikke engang FrZ ville røre dem, og ja endda før Josef Fritzl tænkte på sin datter på den måde.
Synes ikke Kolding var noget ved sidst jeg var der, det var mange unge popdrenge og der var slagsmål lige foran i køen på Shakers... Velkommen til Kolding... Ellers var gennemsnitsalderen på en lørdag så ikke engang FrZ ville røre dem, og ja endda før Josef Fritzl tænkte på sin datter på den måde.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?