gulvmand

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

gulvmand

Indlæg af Feffe »

Er der nogen som kender en gulvsliber mand i københavnsområdet??? jeg skal nemlig have slebet mit gulb og lakeret det.

sig gerne frem.

Feffe
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: gulvmand

Indlæg af FrZ »

Feffe skrev:Er der nogen som kender en gulvsliber mand i københavnsområdet??? jeg skal nemlig have slebet mit gulb og lakeret det.

sig gerne frem.

Feffe
Uha drømmer om det samme, koster bare for mange gulvknaster den slags :(

Hvad er dit budget?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Lej en slibemaskine i Silvan + materiale og få en kammerat til at slibe det for dig. Kender desuagtet mange der selv har kastet sig ud i det hvor resultatet er blevet hamrende godt. Skulle ikke være så svært og man sparer virkelig mange penge på denne måde.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Vil også sige det kan du sq selv... For jeg har selv gjort det i mit gamle hus.
De fleste byggemarkeder kan man leje sådan en sliber. Hvis der er et tyk lag lak på nu er det dog noget fuck.

Men snak med dem og fortæl dem hvad det er for noget.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Men vil man ofte ikke hellere betale sig fra det? Dem jeg kender der gjorde det selv, svor at de aldrig ville gøre det igen, da det havde været noget virkeligt fuck. (måske som Will siger, grundet tyk lak).

Deres erfaringer gør, at jeg ikke lige kan se mig selv kaste mig ud i det.
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Hvis du har mod på at gøre det selv, så lige en post herinde www.lav-det-selv.dk .. Der kan du helt sikkert få en masse gode råd om hvordan du skal gribe det an..
Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

FrZ skrev:Men vil man ofte ikke hellere betale sig fra det? Dem jeg kender der gjorde det selv, svor at de aldrig ville gøre det igen, da det havde været noget virkeligt fuck. (måske som Will siger, grundet tyk lak).

Deres erfaringer gør, at jeg ikke lige kan se mig selv kaste mig ud i det.
Enig, man føler sig også så dum når man er kommet til at slibe sig ned til underboens lejlighed.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Heh... Professionelle kan også komme til at slibe for langt.... Vi vidste, der var rimelig tyndt gulv i mit køkken, men blev enige med gulvsliberen om, at der ikke var andet for end at prøve. (Nu sliber du godt nok ikke ned til underboen, men kommer du tæt på halvvej igennem brædderne, så ligger de ikke fast længere, da det stykke, der ligger i "spænd" i en revne på det næste brædde ikke kan ligge i spænd, da toppen af "revnen" er væk).
Det gik ikke, så jeg var nødt til at lægge nyt gulv i hele køkkenet.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

de fleste jeg kender råder mig til at få en proff til at gøre det, men jeg gider ikke betale moms af det, s¨det skal være en sort røver!
Besvar