Glædestråd
Redaktør: Moderators
End Of Spritkørseldiskussion?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Kommer an på hvornår jeg er startet med at drikke - og heldigvis skal der ikke så meget til før jeg bliver fuld fordi jeg har holdt to års pause med druk. Men så vidt jeg kunne regne ud var de ved at være væk.FrZ skrev:... Hvis du havde drukket mere end 5 genstande, så kørte du stadig spritkørsel - EOS.
Men nu når det er sagt, SÅ skal vi til glæderen
Jeg har besluttet mig for at tage motorcykel kort her til sommer
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Regnestykket er MEGET nemt - man forbrænder en genstand i timen (som gennemsnit) lige meget om man går, cykler løber, hopper eller danser. - du siger du sov 4 timer, og at du gik hjem (3 km) ~ max en time = 5 timer. Så var der mere i blodet end 5 genstande, så kørte du spritkørsel.odder skrev:Kommer an på hvornår jeg er startet med at drikke - og heldigvis skal der ikke så meget til før jeg bliver fuld fordi jeg har holdt to års pause med druk. Men så vidt jeg kunne regne ud var de ved at være væk.FrZ skrev:... Hvis du havde drukket mere end 5 genstande, så kørte du stadig spritkørsel - EOS.
Men nu når det er sagt, SÅ skal vi til glæderen :D
Jeg har besluttet mig for at tage motorcykel kort her til sommer :D
Ja, det er godt vejr, kan være man skulle gå ud i dag :?
-
odder
- Bæver Bekæmper
Ja det er meget nemt.. Jeg drak ikke fra klokken var 01.00, jeg gik hjem kl. 04.00, sov kl. 04.30, var oppe lidt over 08.00 og gik ind til byen efter min bil. Så jeg burde være ædruFrZ skrev:Regnestykket er MEGET nemt - man forbrænder en genstand i timen (som gennemsnit) lige meget om man går, cykler løber, hopper eller danser. - du siger du sov 4 timer, og at du gik hjem (3 km) ~ max en time = 5 timer. Så var der mere i blodet end 5 genstande, så kørte du spritkørsel.
Ja, det er godt vejr, kan være man skulle gå ud i dag
Og ja vejret er kanon. Jeg venter lige til middagssolen er overstået inden jeg går nogen steder
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Dagens/weekendens runde i SAS-ligaen var jo 90% feel good oplevelse...
Den får
fra mig.
Behøver jeg at sige mere?
Den får
Behøver jeg at sige mere?
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
I hate to say I told you so..!YaKuZa_MaB skrev:Over fucking fed bytur som singel for første gang i 4 år i Esbjerg ja der er fanme mange fiskere og havhekse men da de har sku os nogle lækre tøse piger dernede. Det er sku rart at være singel igen!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg rammer Esbjerg på Lørdag til 22 års fødselsdag så kan du jo bare kigge forbi Kg der tror jeg sku vi er dte meste af eftenen bare kig efter ham med den lækreste trunte på armen og en trunte mere på den anden hehe!TheJackal skrev:I hate to say I told you so..!YaKuZa_MaB skrev:Over fucking fed bytur som singel for første gang i 4 år i Esbjerg ja der er fanme mange fiskere og havhekse men da de har sku os nogle lækre tøse piger dernede. Det er sku rart at være singel igen!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg har fået OK fra læge, banken og køreskolen, så jeg starter på at tage kort til motorcykel d. 25/5
og så har min motorcykelekspert / mekaniker fundet en god startercykel til mig, så dét skal jeg hygge mig med at finde ud af her i ugen 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Kristen Bell er så hamrende lækker.
Hvis du ikke ved, hvem Kristen Bell er så find traileren til filmen Forgetting Sarah Marshall.
...
Ændret navn på titel fra Silverman til Marshall
Hvis du ikke ved, hvem Kristen Bell er så find traileren til filmen Forgetting Sarah Marshall.
...
Ændret navn på titel fra Silverman til Marshall
Senest rettet af 3dotz 14 maj 2008, 10:36, rettet i alt 1 gang.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Og hvad er så en perfekt begynder cykel i Jeres verden??odder skrev:Jeg har fået OK fra læge, banken og køreskolen, så jeg starter på at tage kort til motorcykel d. 25/5og så har min motorcykelekspert / mekaniker fundet en god startercykel til mig, så dét skal jeg hygge mig med at finde ud af her i ugen
Ja, nu er jeg jo selv MC-mongol, og arbejder med de kære små (MC´er) til dagligt... derfor nysgerrigheden
Tillykke med at du fik taget den beslutning - hvis du ellers kan styre dig på nakken af sådan et bæst, blver det én af de bedste ting du nogensinde har foretaget dig - dét er jeg helt sikker på!
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det bliver sandsynligvis en Suzuki GSX 550 ES, 550 ccm fra '87 med halvkåbe, 4 cylindere og 16 ventiler.
Ham der hjælper med at købe den er suzuki mekaniker, så han kan hjælpe med at reparere den, hvis jeg skulle gå hen og vælte. Og jeg vil hellere ødelægge sådan en der end jeg vil ødelægge en Kawasaki Ninja ZX-6R fra 99, som jeg hellere ville have haft
Tror du ikke det er ganske udmærket?
Ham der hjælper med at købe den er suzuki mekaniker, så han kan hjælpe med at reparere den, hvis jeg skulle gå hen og vælte. Og jeg vil hellere ødelægge sådan en der end jeg vil ødelægge en Kawasaki Ninja ZX-6R fra 99, som jeg hellere ville have haft
Tror du ikke det er ganske udmærket?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
http://www.youtube.com/watch?v=sogKUx_q7ig - aab har vundet guld man! 
I har haft 9 år til at skrive en fucking sejrs-sang... og hvad hører man.....?
Lålålålålållålååååååå.... Darwin og evolutionen sprang nogle trin over i det nordjyske.
Lålålålålållålååååååå.... Darwin og evolutionen sprang nogle trin over i det nordjyske.
I har haft 9 år til at skrive en fucking sejrs-sang... og hvad hører man.....?
-
odder
- Bæver Bekæmper
Selvom du er en dårlig taber så behøver du ikke poste det to gange Qrazyleg 
Er det ikke rart at vide, at når sæsonen er slut, så rykker det ene af dine hold ned i 1. division og det andet hold har givet AaB guldet i SAS ligaen? Det må have været en fantastisk sæson for dig.
Er det ikke rart at vide, at når sæsonen er slut, så rykker det ene af dine hold ned i 1. division og det andet hold har givet AaB guldet i SAS ligaen? Det må have været en fantastisk sæson for dig.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game