Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Så er det snart festivaltid, jeg overvejer at købe leje låne, en generator til strøm...da festival ER sjovere med strøm... flere muligheder har været oppe og vende med gutterne... bilbatteri mm. men ingen holdbar løsning er fundet endnu..
har en billig lorte generator fra harald nyborg men den larmer ligeså meget som en go gammeldage græsslåmaskine.. og det er jo ikek holdbart nok når der ligger folk tæt på..
I mindetråden om Happy skriver Bloodhound således:
"I havde alt det tunge gear med, og kunne fyre en fest op hvor som helst.
Politiet var dog ikke helt med på den ide, og derfor endte vi så midt ude i en skov istedet. Men det var ingen hindring, op med et par benzin generatore, ud med højttalerne, og så blev den trykket af alligevel.
Den tyske transporter med en hel familie der sov holdte det ud i 30 minutter, og så kørte de imens de kiggede underligt på et halvt diskotek midt i en skov."
Jeg ved ikke om det er brugbart dog. Kom bare til at tænke på indlægget.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Tag et par bilbatterier med.. Sørg for de begge er opladede når du kommer.. Spil disco for fuld brag til det første batteri er tomt.. Skift batteri, og gå hen til en af opladningsstationerne og få det tomme batteri opladet.. Og så kører du ellers på den måde hele ugen..
CrazyBrain skrev:Tag et par bilbatterier med.. Sørg for de begge er opladede når du kommer.. Spil disco for fuld brag til det første batteri er tomt.. Skift batteri, og gå hen til en af opladningsstationerne og få det tomme batteri opladet.. Og så kører du ellers på den måde hele ugen..
Ja bortset fra at du ikke skal lade batteriet køre helt tørt, medmindre du vil genoplive det med pulsladeren...
Men generator, well i vil blive opdaget.... og hvordan havde i tænkt jer at opbevare benzindunkende? jeg mener blot alot of people ryger smøger på festivalen, så det vil nok være lidt dumt.
Så kan man selvfølgelig overveje diesel generator, men i risikerer blot en sigtelse fra politiet ala. i bringer andre folks liv i fare... Ligesom de civile betjente der render rundt hells night dernede, og fanger folk som sætter ild til teltene på camping området og sigter dem under brændstiftelsesparagraferne med at bringe andre folks live i fare... Det koster sku en tur i fængslet...
Vi er et par drenge som har samme ide. Og vi havde tænkt os at anskaffe os et stort batteri, ala dem der sidder i de der hastighedsmålere som står på vejene. Det burde vidst fungere
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
I kunne også alt efter vejret skaffe et solpanel, synes jeg så et solpanel til 5K der kan lave 500 watt, tror i jeres tilfælde mindre kan gøre det.
Ellers må i ud og have fat i en vindmølle
Will skrev:Mit forslag er en kondicykel med en god dynamo på
I kunne også alt efter vejret skaffe et solpanel, synes jeg så et solpanel til 5K der kan lave 500 watt, tror i jeres tilfælde mindre kan gøre det.
Jeg tror det med et solpanel ville være en dum idé ihvertfald hvis de skal på Roskilde. Festivalen er jo ikke ligefrem kendt for at have godt vejr så mon det ville fungere.. Men hvis man nu kunne lave noget smart med en vandmølle så skulle det sgu nok kunne fungere
Will skrev:Mit forslag er en kondicykel med en god dynamo på
Jeg tror det med et solpanel ville være en dum idé ihvertfald hvis de skal på Roskilde. Festivalen er jo ikke ligefrem kendt for at have godt vejr så mon det ville fungere.. Men hvis man nu kunne lave noget smart med en vandmølle så skulle det sgu nok kunne fungere
Sådan cirka hvert andet år, så er der solskin og de andre år så regner det, så mit forslag må være lav både en vandmølle og solceller....
Men Gel-batterier er vejen frem, vi har haft et 80 amp til at stå og brage hele dagen igår inde i fælledparken... og det sagde hæs hæs