Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Sådan fejrer man afslutningen på gymnasiet i Norge:
Køb en bus, gejl den max op og lej for 100.000.- lydanlæg. Hold træf med de andre 100 busser og konkurrer om hvem der kan spille højest, drikke flest øl og knalde med flest mulige.
Et par kolleger er deroppe som lydteknikere for at passe på de 3 sættevogne med gear der er lejet ind fra Danmark.
fuck hvor er det vildt. en af mine venner fra nroge har også fortalt om når de går ud af skolen kører de rundt i flere dage og bare drikker og laver pis og lort
Maunus skrev:fuck hvor er det vildt. en af mine venner fra nroge har også fortalt om når de går ud af skolen kører de rundt i flere dage og bare drikker og laver pis og lort :D
Maunus skrev:gjorde jeg hvert fald ikke da jeg gik ud af min folkeskole..
øøøøøøh nej selvfølgelig gjorde I ikke det når det er en tradition der hører sig til gymnasie, HTX, HH, osv. Hvorfor skulle man så indføre den i folkeskolen?
Vi gjorde det da, bare uden en vogn - men druk i parken flere dage i streg, det var da næsten "nødvendigt" når man nu havde arbejdet så "hårdt" med en 9. klasse afslutning....
Den der turné de norske studenter tager på, kaldes ´Russtur´(og også nogen steder her i DK).
Og ja, de skyller hjernen lige ud i kummen, eller en foss, eller en sø, eller...på en druktur der kan vare op mod en uge - der er mange muligheder i Norge - et dejligt land, og nordmænd et dejligt folkefærd