[25.06.08] Jason Mraz @ Vega

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

der er sgu ikke noget, der hedder sygeplejehøjskolen FrZ - det var i gamle dage hehe
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:der er sgu ikke noget, der hedder sygeplejehøjskolen FrZ - det var i gamle dage hehe
... så længe kan det da heller ikke være :/ 3-4 år siden tops :S
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Nix. Det har ikke været en højskole siden.. Ja god knows. Dengang damerne som er ligeså gamle som vores mor, uddannede sig til sygeplejersker.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:Nix. Det har ikke været en højskole siden.. Ja god knows. Dengang damerne som er ligeså gamle som vores mor, uddannede sig til sygeplejersker.
Det hed det altså i København - ellers er min hukommelse godt nok røget sig en tur.

*EDIT* efter en del googling, så hed det altså stadig højskole omkring 2000, men hvornår det skiftede kan jeg ikke lige finde :/
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Sunshine skrev:jeg har også læst humaniora, der var ikke noget at råbe hurra for, vil jeg lige indskyde!
Jeg er ikke enig...

Anyway, jeg skal til koncert hvor jeg regner med der kommer forholdsvis mange søde tøser :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Sunshine skrev:
odder skrev:Jeg vil hellere læse det samme som Lokefar.. Cand.Glo.Stod... Glo og Stod(der) fordi man skal glo på lækre trunter i undertøj mindst en gang om ugen som en del af din undervisning. Det gør jo også automatisk en til en stodder.
Sjovt, som de sundhedsuddannelser bliver misforstået.. Ja kom da ud på sygeplejeskolen, fordi ALLE pigerne derude er lækre!

- Nej! Halvdelen er lebber, og den anden halvdel er ikke meget værd at glo på. Jeg er ked af at jeg ødelægger nogle illusioner for jer, drenge ;)
Omend de er lebber kan det jo godt være godt at kigge på ;) synes ihvertfald der i disse dage et noget godt at kigge på, ved så ikke om det er fordi jeg er sundhedsskadet efter for mange år på mande præget studier :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Sunshine skrev:Sjovt, som de sundhedsuddannelser bliver misforstået.. Ja kom da ud på sygeplejeskolen, fordi ALLE pigerne derude er lækre!

- Nej! Halvdelen er lebber, og den anden halvdel er ikke meget værd at glo på.
Ja jeg tillod mig lige at highlighte den del der har betydning for det her :P

Siden du jo har Solskin (Wonderboy) så ved jeg at du ikke er lebbe, så du må jo høre ind under den halvdel der ikke er værd at glo på :D :lol:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

http://www.youtube.com/watch?v=ixJ46ggGN3A

Det var fucking fedt! En kammerat tog videoen. Og eneste koncert på touren indtil videre, der havde hele bandet med :)

Han gav ca en times ekstra numre. Så det var fantastisk og intimt. Jeg sidder lige nu og overvejer at bestille billetter til d. 28 september i Vega. Der kommer han nemlig igen. Dog kommer det lidt an på hvordan mit skema ser ud. Indtil videre er det godt og grundigt presset.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar