Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Da jeg gik ud af 9´ende var lige i den tid hvor Anders Fogh blev overhældt med maling. Derfor lånte jeg min fars gamle jakkesæt, og hældte rød maling udover det. Syntes selv det var en meget sjov ide
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Køb en gammel kjole i en genbrugsbutik, fix en paryk og nogle balloner til patter, så er du gammel kone... evt. også en stok og en taske... Årets 2. bedste..
Er i alle bare stive eller hvad , haha , ej men hvad med en fræk Mankini koster kun 99 kr,- og så bliver du samtidig festens midtpunkt det garanterer borat ihvertfald for. http://www.gadgets.dk/product_info_prod ... -1220.html
Jeg er sikker nu, hvilken farve ser bedst ud? Sort guld eller Rød? Hælder nok mest til den røde. Så skal jeg bare have fat i en blond paryk og så har jeg fået en veninde til at ligge naice makeup