Tæv blævreben med protesen og stjæl hans.DjMail skrev:I såfald vil jeg gerne brokke mig over at jeg ikke har en bil!
Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Ja sådan nogle møgskøger.. Alle jeg kender p.t. har dameproblemer men de skal bare lukke røven for de er fanme ikke blevet droppet, som jeg er. Fanme noget lortepisbras. Slut med fast og god sex uden at skulle ned på flisenCokeline skrev:Kvinder....
Og så blive droppet i starten af sin næsten 3 ugers ferie. Fanme kønt! Nu har jeg kun godt og vel halvanden uges ferie tilbage. Lortebras.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
At få tilbudt en gratis rejse til Formel 1 i Barcelona denne weekend, og så være nødt til at takke nej fordi der er underbemanding hos DSB 
Jeg elsker mit arbejde, men hvor uheldig kan man være. Tilmed er to af dagene overarbejde. Men jeg har en flaske vin jeg lige skal have med i morgen. Der er 0.5% chance for, at jeg kan bestikke min tjenestefordeler.
Så i stedet ser det ud til, at jeg sidder i Palads og ser Formel 1 i high-definition på søndag.
...
Jeg elsker mit arbejde, men hvor uheldig kan man være. Tilmed er to af dagene overarbejde. Men jeg har en flaske vin jeg lige skal have med i morgen. Der er 0.5% chance for, at jeg kan bestikke min tjenestefordeler.
Så i stedet ser det ud til, at jeg sidder i Palads og ser Formel 1 i high-definition på søndag.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Så vil jeg gerne brokke mig over at 3dotz ikke har spurgt mig om jeg ville have hans billetter til Barcelona!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Nu er det jo desværre ikke lige mine billetter. Det er "mit andet arbejde", der havde fået to billetter til Spanien. Den ene plads ser nu ud til at være besat, og muligvis den anden også.
Men jeg er sikker i september, når turen går til Monza og Sandra nede på El Cordobes.
...
Chreddy...læs dette link http://www.bmf1.dk/nyheder/default.asp?id=3458
Men jeg er sikker i september, når turen går til Monza og Sandra nede på El Cordobes.
...
Chreddy...læs dette link http://www.bmf1.dk/nyheder/default.asp?id=3458
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
æv, tømmermænd efter en flaske asti og lidt for mange stadionsfadøl. Og så blev jeg nødt til at pjække fra undervisningen. Og så vågnede jeg op til ingen strøm i lejligheden, som først lige er kommet tilbage nu. Prøv at gå i bad i buldermørke, og prøv at find noget spændende at lave derhjemme, der ikke involverer elektroniske apparater (og hav en opfindsomhed som er præget af tømmermænd)
-
odder
- Bæver Bekæmper
Et ryk i banditten så kan man lige sove et par timer igenSunshine skrev:(...) prøv at find noget spændende at lave derhjemme, der ikke involverer elektroniske apparater (...)
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Hvem tænkte på hende? Hun kunne da bare stoppe en eller anden nede på gaden eller give Wonderboy et ryk i banditten. Så sover han da. Kvinders nydelse er en skrøneDjMail skrev:Hmmm
Hvordan er det nu man ser forskel på hankøn og hunkøn hos Homo sapiens sapiens ?
Hvem har noget at rykke i og hvem har ikke ?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Let me think.........odder skrev:Hvem tænkte på hende? Hun kunne da bare stoppe en eller anden nede på gaden eller give Wonderboy et ryk i banditten. Så sover han da. Kvinders nydelse er en skrøneDjMail skrev:Hmmm
Hvordan er det nu man ser forskel på hankøn og hunkøn hos Homo sapiens sapiens ?
Hvem har noget at rykke i og hvem har ikke ?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu