Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Den første øl er drukket i det gode vejr på en hyggelig café. Intet arbejde i dag og en fed fest venter i aften. Det er sgu en lørdag, der bringer glæde med sig!
Kazo skrev:Den første øl er drukket i det gode vejr på en hyggelig café. Intet arbejde i dag og en fed fest venter i aften. Det er sgu en lørdag, der bringer glæde med sig!
Er lige kommet hjem fra en lille fin Reception
Det var et Diskotek / Bar der havde bygget lidt om og så valgte de at der var gratis drikkevarer til alle som mødte op til deres lille reception
Kolde drikkevarer plus herligt vejr er jo genialt
Jeg er lige kommet hjem fra årets første grill event. Det var rar - så i morgen modtager jeg den sidste pakke jeg mangler til en ny computer jeg skal samle og så har jeg tjent 1000 kr lige dér
Sunshine skrev:Super weekend i SAS-ligaen. Lad os krydse fingre for at aalborgenserne ikke lugter for meget af fisk når de vender hjem med en sejr i morgen
jamen det er jo nærmest helt sikkert at AAB vinder i år.. så lang tid er der jo ikk igen..
Sunshine skrev:Super weekend i SAS-ligaen. Lad os krydse fingre for at aalborgenserne ikke lugter for meget af fisk når de vender hjem med en sejr i morgen
Tror ikke de lugter af fisk.... og tror heller ikke de vender hjem med en sejr..
Mht. Randers - FCK kampen... så ville det have været mest optimalt hvis den var endt uafgjort.. Fint at FCK tabte.. men for pokker hvor har det forpulede møghold til Randers da bare ikke fortjent en sejr..!!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |