Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
du ka jo spørge ham selv .. jeg har fået den personligt fra ham selv.. men da han har sagt at jeg ikke må dele den endnu, har jeg heller ikke tænkt mig at gøre det.. først når han giver grønt lys ..
fuuuck en ørehænger .. hørte den første gang igår, og jeg ka allerede hele omkvædet udenad.. xD
har bare ikk hørt andet end den siden jeg fik den
utroligt at den mp3 ikk snart er slidt op..
chreddy1 skrev:fuuuck en ørehænger .. hørte den første gang igår, og jeg ka allerede hele omkvædet udenad.. xD
Rolig Chreddy, bare fordi du har fået en sang prerelease behøver du jo ikke gå amok
chreddy1 skrev:fuuuck en ørehænger .. hørte den første gang igår, og jeg ka allerede hele omkvædet udenad.. xD
Rolig Chreddy, bare fordi du har fået en sang prerelease behøver du jo ikke gå amok
haha.. det gør jeg da heller ikk .. syns bare den er ekstra fed ..
jeg hørte den på coolfm hos Hansen tror jeg han hed sendte lørdag aften damn han spiller meget nice musik og han spillede også den nye fra Kolding (som også er nice) men han vil ikke dele...(nærrige hund) hehe en der kan uppe den?
Eller også giver han den til dig personligt næste gang han løber tør for toiletpapir. Ligesom da Chreddy fik den personligt af Kolding. Der har været noget seriøst asslicking i gang fra Chreddys side.
fuuuck en ørehænger .. hørte den første gang igår, og jeg ka allerede hele omkvædet udenad.. xD
Et godt eksempel på viral markedsføring for nu er nummeret da hypet.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.