Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Min støvsuger virker ikke mere!! Satte stikket i stikkontakten, og ud stod en stor stikflamme, og nogle rimelig sjove lyde, + en ordenlig røgsky fra stikkontakten... Nåede dog og trække stikket ud, så der ikke skete noget, andet end stikkontakten er sort/smeltet... LORTESTØVSUGER!!
Jeg står og gør rent i brusekabinen og retter på et lille beslag på den ene skydedør. Pludselig eksploderer den, hvilket resulterer i en masse små rifter, ondt i ørerne på grund af braget og en fandens til oprydning.
Nu er jeg spændt på at se hvad det koster at få en ny dør, hvis det overhovedet kan lade sig gøre.
Jeg hader når folk smider skruer ud på veje og parkeringspladser!! Dette resulterede i at jeg har en kæmpe skrue siddende i mit venstre fordæk, som skal laves på en eller anden måde. FUCK det er nederen
DjMail skrev:
få en knallert lige som os andre havnearbejdere! Den må man også godt køre på når man er stiv
Og? Hvor i lovgivningen står det?
Du må sku ikke en gang cykel stiv på en cykel..
Kan god være betjente ser gennem finger med det, Men det er faktisk ikke lovligt..
Hehe så sandt.. der er satme mange der kører rundt på det lort stive, gamle og unge. Skræmmende. Derfor skal min første egen bil være en af de gamle volvoer, *puff!* og ikk en skramme på bilen.
DjMail skrev:
få en knallert lige som os andre havnearbejdere! Den må man også godt køre på når man er stiv
Kan god være betjente ser gennem finger med det, Men det er faktisk ikke lovligt..
For helvede..... hvorfor er det jeg ikke får sådan nogle ting at vide ?
Nu har jeg i 11 somre kørt rundt på min Maxi Puch, pisse stiv og været sikker på det var lovligt.
Så kan jeg lige så godt tage bilen jo.
DjMail skrev:
For helvede..... hvorfor er det jeg ikke får sådan nogle ting at vide ?
Nu har jeg i 11 somre kørt rundt på min Maxi Puch, pisse stiv og været sikker på det var lovligt.
Så kan jeg lige så godt tage bilen jo.
Ja syntes også du skal tage bilen, det er sku da meget feder...
Hvorfor køre stiv på scooter, når man kan sidde varmt og lunt i bilen og gør det.?