Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det ligner nu mere en beosound 2300 for den cirkel som lukker i uden om cden er ikke særlig stor, og på 3000 er den meget støre, hvis i kan følge mig i det Er måske interreseret i det, smider lige en pm efter dig
-==Det er ikke værd at vide noget hvis man ikke kan fortælle andre det==-
så vidt jeg lige husker har Beosound 2500 bånd. så er ret sikker på det er en 3000..
edit: anlæget er fra før 2001, da cirklen du taler om blev lavet stor i 2001.. mener jeg. og ik som jeg skrev i indlæget over at den var fra efter 2001 men før.. min fejl
har også rettet det til 2300 fordi 2500 har bånd hvilket jeg syntes er så grimt. Men man kan jo købe et stykke aluminuen som kan fylde bånd dele ud, men langt fra kønt.
-==Det er ikke værd at vide noget hvis man ikke kan fortælle andre det==-
Jeg tror du har ret, dette er dog svært lige og afgøre ud af fra det billede der, men at 3000 fik "stål" baggrund bag cd'en og 2300 har plast.. ud fra billede her ser det ud til at være plast. så skal ha et billede hvor den er åben unden cd for at afgøre det 100% men beosund 2300 virker mest sansynligt..
men lad os få en pris. ku måske os være int. nok mest i højtalerne c",)
- Og til de intrasserede, det står som nyt..
min far købte det for ca. 9 år siden, og er kun blevet brugt til når vi fik gæster osv.. så det har ikke spillet ret lang tid!
Men hvad vil i mene sådan et SÆT er værd ?
bare i ca. tal ..
Edit:
Har lige fundet alle de papire der følger med, og kan konstatere at det ER 2300 !