Mistænkelighed på Dankort

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Mistænkelighed på Dankort

Indlæg af mimic »

Hvis man får oplyst at ens dankort har "Alvorlighedsgrad 3 - Mistænkeligt kort" hvad betyder det så?
Firmaet vil ikke oplyse hvad det betyder.

Nogen der ved det?
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Ring til PBS eller din bank og forespørg. Umiddelbart vil jeg tro, at der hersker tvivl om kortet er dit eller et varmt, der er lånt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg havde en meget skummel kunde igår som lige pludselig skulle købe en iMac til 10.999.- bare sådan ud i den blå luft, 2 min. efter ombestemmer han sig til en MacBook Pro til 13.999.- han talte meget dårligt dansk, sådan med tysk/engelsk accent, og var meget nervøs.. Jeg spurgte om ID, og fik så mandens kørekort.. Fik lige taget en kopi af det, og spurgte om jeg ikke lige måtte se hans Dankort, NEJ! det måtte jeg ihvertfald ikke, så, sagde han blev nød til at gå ind og hæve penge, så skyndte han sig udaf butikken, og man så ham aldrig mere - jeg tror det har været en med et stjålet DanKort...

Lidt i samme sag :lol:
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Mistænkelighed på Dankort

Indlæg af FrZ »

mimic skrev:Hvis man får oplyst at ens dankort har "Alvorlighedsgrad 3 - Mistænkeligt kort" hvad betyder det så?
Firmaet vil ikke oplyse hvad det betyder.

Nogen der ved det?
Jeg vile smutte på netbank meget hurtigt, og tjekke hver eneste bevægelse!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

amh skrev:Jeg havde en meget skummel kunde igår som lige pludselig skulle købe en iMac til 10.999.- bare sådan ud i den blå luft, 2 min. efter ombestemmer han sig til en MacBook Pro til 13.999.- han talte meget dårligt dansk, sådan med tysk/engelsk accent, og var meget nervøs.. Jeg spurgte om ID, og fik så mandens kørekort.. Fik lige taget en kopi af det, og spurgte om jeg ikke lige måtte se hans Dankort, NEJ! det måtte jeg ihvertfald ikke, så, sagde han blev nød til at gå ind og hæve penge, så skyndte han sig udaf butikken, og man så ham aldrig mere - jeg tror det har været en med et stjålet DanKort...

Lidt i samme sag :lol:
Der gik du glip af 500 sort - gælder om at holde ham tilbage :) - i det mindste få kortet!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

hvorfor 500 sort ?
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

amh skrev:hvorfor 500 sort ?
Tror han mener det er fordi de 500kr er skatte fri..
Celebrate Your Life With House
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

det får man hvis man indrager et nakket eller lukket dankort...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Besvar