Hvis man får oplyst at ens dankort har "Alvorlighedsgrad 3 - Mistænkeligt kort" hvad betyder det så?
Firmaet vil ikke oplyse hvad det betyder.
Nogen der ved det?
Mistænkelighed på Dankort
Redaktør: Moderators
Mistænkelighed på Dankort
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg havde en meget skummel kunde igår som lige pludselig skulle købe en iMac til 10.999.- bare sådan ud i den blå luft, 2 min. efter ombestemmer han sig til en MacBook Pro til 13.999.- han talte meget dårligt dansk, sådan med tysk/engelsk accent, og var meget nervøs.. Jeg spurgte om ID, og fik så mandens kørekort.. Fik lige taget en kopi af det, og spurgte om jeg ikke lige måtte se hans Dankort, NEJ! det måtte jeg ihvertfald ikke, så, sagde han blev nød til at gå ind og hæve penge, så skyndte han sig udaf butikken, og man så ham aldrig mere - jeg tror det har været en med et stjålet DanKort...
Lidt i samme sag
Lidt i samme sag
Re: Mistænkelighed på Dankort
Jeg vile smutte på netbank meget hurtigt, og tjekke hver eneste bevægelse!mimic skrev:Hvis man får oplyst at ens dankort har "Alvorlighedsgrad 3 - Mistænkeligt kort" hvad betyder det så?
Firmaet vil ikke oplyse hvad det betyder.
Nogen der ved det?
Der gik du glip af 500 sort - gælder om at holde ham tilbage :) - i det mindste få kortet!amh skrev:Jeg havde en meget skummel kunde igår som lige pludselig skulle købe en iMac til 10.999.- bare sådan ud i den blå luft, 2 min. efter ombestemmer han sig til en MacBook Pro til 13.999.- han talte meget dårligt dansk, sådan med tysk/engelsk accent, og var meget nervøs.. Jeg spurgte om ID, og fik så mandens kørekort.. Fik lige taget en kopi af det, og spurgte om jeg ikke lige måtte se hans Dankort, NEJ! det måtte jeg ihvertfald ikke, så, sagde han blev nød til at gå ind og hæve penge, så skyndte han sig udaf butikken, og man så ham aldrig mere - jeg tror det har været en med et stjålet DanKort...
Lidt i samme sag :lol: