Brokketråd
Redaktør: Moderators
Hvor er TV da blevet forfærdeligt! Det er jo en lang reklame- lige til at blive i utrolig dårligt humør af. Her ligger jeg efter en operation- min knæskal blev delt i tre i weekenden, noget jeg hel klart ikke kan anbefale! Håbede så, at TV'et kunne hjælpe mig med at få den første uges tid til at gå lidt hurtigt.. Men nej. Ikke engang discovery - det er jo også blevet en stor 'reality' kanal proppet med reklamer. TV, I sku skamme jer!
Sad og kiggede lidt på min årsopgørelse, mundrede mig ved tanken om at man fik lidt penge igen...
Inden jeg så mig om, kunne jeg se, at jeg havde tjent for meget sidste år - 30.000 i forhold til hvad SU anbefaler...
HVORFOR HAR VI DET MEST ELENDIGE SYSTEM I HELE FUCKING VERDEN!?!?!
Det kan da ikke passe, at en student som har passet sin skole, skal straffes, fordi han er blevet ansat på to forskellige arbejdspladser, hvor den ene har bagudrettet løn, og den anden har fremad rettet løn, og derfor har jeg på kortet fået udbetalt 13 mdrs løn - hvor jeg reelt har fået 12 (da den sidste lønseddel lå d. 27 dec. - jan. lønnen).
Fucking A great, at jeg først ser det nu - 30 jern ud af lommen

30 jern som jeg ikke har, skal man måske tilføje
Inden jeg så mig om, kunne jeg se, at jeg havde tjent for meget sidste år - 30.000 i forhold til hvad SU anbefaler...
HVORFOR HAR VI DET MEST ELENDIGE SYSTEM I HELE FUCKING VERDEN!?!?!
Det kan da ikke passe, at en student som har passet sin skole, skal straffes, fordi han er blevet ansat på to forskellige arbejdspladser, hvor den ene har bagudrettet løn, og den anden har fremad rettet løn, og derfor har jeg på kortet fået udbetalt 13 mdrs løn - hvor jeg reelt har fået 12 (da den sidste lønseddel lå d. 27 dec. - jan. lønnen).
Fucking A great, at jeg først ser det nu - 30 jern ud af lommen
30 jern som jeg ikke har, skal man måske tilføje
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Getafe er virkelig et latterlig hold. Hvis blot man ånder på dem, så vælter de som dominobrikker. De er jo uddannet skuespillere allesammen - så grin endelig af ham
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Har netop modtaget brev fra Post Danmarks toldafdeling.
Jeg skal lige betale et toldgebyr på 150 kr + told/moms af varens værdi
Da jeg havde forventet, at denne pakke ville blive snuppet er det ikke så ærgerligt, men når nu man har skrevet til butikken man har bestilt hos, at den skulle samsendes med den anden ordre, så jeg kun ville modtage et toldgebyr, så bliver man lettere irriteret, når de ikke gør det.
...
Jeg skal lige betale et toldgebyr på 150 kr + told/moms af varens værdi
Da jeg havde forventet, at denne pakke ville blive snuppet er det ikke så ærgerligt, men når nu man har skrevet til butikken man har bestilt hos, at den skulle samsendes med den anden ordre, så jeg kun ville modtage et toldgebyr, så bliver man lettere irriteret, når de ikke gør det.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?