Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
kan godt være det bare er mig, men umildbart lyder det som om DJMichaelAngelo's version er mere i key end Peter Rauhofers.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Tja, de er okay, ved dog ikke lige om jeg selv ville give dem 5, hehe.
Og der er bare lavet så mange versioner af den efterhånden (Toca's Miracle).
Men det bedste mix der er pt. synes jeg er Pulsedriver's version, hvor der er mixet med P. Diddys - Last night, mener jeg den hedder.
Har den dog kun i et rip, så har ikke så meget andet info om den.
David skrev:
Men det bedste mix der er pt. synes jeg er Pulsedriver's version, hvor der er mixet med P. Diddys - Last night, mener jeg den hedder.
Har den dog kun i et rip, så har ikke så meget andet info om den.
den kan jeg godt tilslutte mig.. det er et fedt mix.. har det dog også kun fra et liveset.
rigtig fede mashups.. som trancetilhænger er man jo ret glad for de synths der er smit ind i tracket... dog er der nogle elementer fra fragme tracket jeg godt kunne have undværet, som f.eks vokalen... men fragma stringen er jo genial... og passer perfekt til tracket
...alt i alt fede mashups.. kommer jeg da til at lytte mere end bare en enkelt gang