Uheldigt billedvalg..?!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er jeg skam også (altså Guds gave til kvinden).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Vil nu lige kommentere artiklen. Jeg synes det lyder som en virkelig nedern trend, hvis det er noget, der bliver mere udbredt.
Zivago

Indlæg af Zivago »

Ja - man må sige, at det nok ikke er det mest geniale billede i forhold til artiklen.
Men pigerne på billedet ser nu ganske normale ud. Det er ikke alle - for at sige mindretallet, som render rundt og har de "idelle" mål - og et "model" udseende.
På en måde støder det mig lidt, at der er nogen der "angriber" pigernes udseende. Selv om man ikke er smuk udvendig, kan man sku´godt være en sød og rar person.
Jeg vil hellere have en kæreste som er mindre køn - men som har noget mellem ørerne end en ultra smuk pige, som er overfladisk og som kun tænker på sit udseende.
Men sådan er vi jo så forskellige.

Kan i nu have en god weekend :)

Zivago
mammut

Indlæg af mammut »

Hende til højre ser nu hverken køn eller klog ud :b
Ged
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Zivago skrev:Ja - man må sige, at det nok ikke er det mest geniale billede i forhold til artiklen.
Men pigerne på billedet ser nu ganske normale ud. Det er ikke alle - for at sige mindretallet, som render rundt og har de "idelle" mål - og et "model" udseende.
På en måde støder det mig lidt, at der er nogen der "angriber" pigernes udseende. Selv om man ikke er smuk udvendig, kan man sku´godt være en sød og rar person.
Jeg vil hellere have en kæreste som er mindre køn - men som har noget mellem ørerne end en ultra smuk pige, som er overfladisk og som kun tænker på sit udseende.

Zivago
Ziv. vil vi ikke alle det? Pointen er blot, at artiklen handler om overflade skønhed, hvilket billedet SLET ikke reflekterer. - Synes så samtidigt at gennemsnittet af danske piger er LANGT kønnere end hvad der præsenteres der - det billede minder om gennemsnittet i UK - ikke i DK!
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

FrZ skrev:
Zivago skrev:Ja - man må sige, at det nok ikke er det mest geniale billede i forhold til artiklen.

Zivago
Ziv. vil vi ikke alle det? Pointen er blot, at artiklen handler om overflade skønhed, hvilket billedet SLET ikke reflekterer. - Synes så samtidigt at gennemsnittet af danske piger er LANGT kønnere end hvad der præsenteres der - det billede minder om gennemsnittet i UK - ikke i DK!
Lige præcis, ville jeg også mene..
Men hvad er de så i forhold til de svenske lady.. rrrrrrrrr :wink:
Celebrate Your Life With House
Besvar