Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Da jeg keder mig i min opgave skrivning, fik jeg lige lyst til at lave en tråd dedikeret til de mange ufrivilligt komiske flyvers.
her er et godt eksempel
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
det fedeste ved travis må være hans bedste dj oplevelse:
"Sitting in a Jacuzzi on the back of a boat in The Med With Loads Of Tits and Fanny everywhere (Naked) After a great set in SPACE (IBIZA) San En Toni"
ret imponerende at en piv ringe dj har fået lov at spille på Space som vel og mærket ikke ligger i San Antoni (går ud fra det er den by han mener), men Ibiza By
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn skrev:det fedeste ved travis må være hans bedste dj oplevelse:
"Sitting in a Jacuzzi on the back of a boat in The Med With Loads Of Tits and Fanny everywhere (Naked) After a great set in SPACE (IBIZA) San En Toni"
ret imponerende at en piv ringe dj har fået lov at spille på Space som vel og mærket ikke ligger i San Antoni (går ud fra det er den by han mener), men Ibiza By :D
LOL! Hvis det er det samme Space - så er der da noget HELT galt - der var basgangen - en anelse - tungere, og vokalen det meste af tiden ikke eksisterende. Der rendte bestemt ikke nogen rundt og rappede til beatet :s