Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Jeg vil gerne hylde denne geniale funktion som har hjulpet mig med at genfinde titler på nogle af mine ældgamle utaggede mp3-filer.
Hvem kan f.eks. lige høre forskel på Hypetraxx - The Darkside (7pm mix) og Hypetraxx - The Darkside (7pm cut).
Auto-tag i WINAMP analyserer indholdet af mp3-filen og kører det op mod en gigantisk musikdatabase på nettet (Gracenote) som vender tilbage med et kvalificeret bud på indholdet af filen.
Indtil videre vil jeg skyde på at den har gættet rigtigt i 8 ud af 10 tilfælde, og der hvor det er gået galt er det skudt så meget forbi at jeg selv kan forhindre en fejltagging.
Tak til Nullsoft for at inkludere denne geniale feature i et i forvejen genialt produkt.
Helt igennem synes jeg at WINAMP er kommet godt igen efter version 5.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
hehe prøvede det lige den kommer godt nok også med nogle lidt kreative forslag til mine sange
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.