Film man kan se frem til '08

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Film man kan se frem til '08

Indlæg af FrZ »

The Incredible Hulk; Edward Norton, Liv Tyler mv.
Ser fin ud på traileren - måske mindre plot end 1'eren umiddelbart?

Hellboy II: The Golden Army;Ron Perlman, Selma Blair, Doug Jones, James Dodd
En habil forsættelse til 1'eren! Fed nok trailer i hvert fald.

21; Jim Sturgess, Kevin Spacey, Kate Bosworth, mv.
Fed film om blackjack (baseret på en sand historie)

Superhero Movie; Drake Bell, Sara Paxton, Christopher McDonald, Leslie Nielsen
Morsom trailer, forhåbenlig ligeså morsom film

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull; Harrison Ford, Karen Allen, Cate Blanchett, Shia LaBeouf
Nu må vi se om gamle Indy kan endnu - glæder mig i hvert fald, selvom traileren er noget tam!

The Dark Knight;Christian Bale, Michael Caine, Heath Ledger
De forskellige trailere ser meget gode ud, hvis bare den er ½ så god som "1'eren" er der virkeligt noget godt i vente. Lad os også håbe den er det, så mindet og Heath Ledger forbliver godt!

(skriv selv flere, bare dem jeg lige kom på) :) - og mens jeg husker det, så har jeg ikke tjekket de danske premiere datoer, nogle af filmene kan være 09 :S
Senest rettet af FrZ 02 jul 2008, 18:28, rettet i alt 1 gang.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Ikke at forglemme Narnia: Prince Caspian

Will Ferrell kommer nok også med Semipro og Owen Wilson med Drillbit Taylor (fra folkene bag Superbad og Knocked up).

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

tilføjer lige et par jeg selv ser frem til :-)

Harold & Kumar Escape From Guantanamo Bay; John Cho, Kal Penn, Neil Patrick Harris
trailer
dk premieredato ukendt
Var vild med 1'eren en af de bedste teen/stoner komedier i lang tid

Iron Man; Robert Downey Jr., Terrence Howard, Gwyneth Paltrow
trailer
dk premieredato 30/04-2008
Traileren lover god potion action og humor, og Robert Downey, Jr. plejer heller ikke at skuffe.

The Happening; Mark Wahlberg, Zooey Deschanel, John Leguizamo
trailer
dk premieredato 13/06-2008
Selvom de sidste par M. Night Shyamalan film ikke har været toppen, ser jeg altid frem med spændning på hvad han nu finder på.

Forgetting Sarah Marshall; Jason Segel, Kristen Bell, Bill Hader,
trailer
dk premieredato 04/07-2008
Endnu en komedie fra Apatow crewet (Superbad, Knocked Up, 40 Year Old Virgin). Traileren og de første anmeldelser lover godt.

X-Files 2; Gillian Anderson, David Duchovny, Amanda Peet
dk premieredato 01/08-2008
Har ikke de helt store forventninger men bliver da spændende at se om de kan genoplive magien fra serien.

Tropic Thunder; Ben Stiller, Robert Downey Jr., Jack Black
trailer
dk premieredato 19/09-2008
Ben Stiller er tilbage med hans første film bag kameraet siden Zoolander, og det ser godt ud :-)

Step Brothers; Will Ferrell, John C. Reilly, Mary Steenburgen
trailer
dk premiere 26/09-2008
Endnu en Judd Apatow produceret film og denne gang med Will Ferrell og John C. Reilly som stedbrødre, kan næsten kun blive godt :-)

Righteous Kill; Al Pacino, Robert De Niro, 50 Cent,
trailer
dk premiere ukendt
Det er efterhånden en del år siden Pacino og De Niro har været med i noget ordentligt og desværre lover traileren og 50 cents medvirken ikke alt for godt. Det bliver dog alligevel spændende at se de to legender spille over for hinanden.

Baby Mama; Tina Fey, Amy Poehler, Dax Shepard
trailer
dk premiere 01/08-2008
Tina Fey og Amy Poehler plejer at være gode for et grin så håber det bliver en habil komedie :-)

The Midnight Meat Train; Vinnie Jones, Bradley Cooper, Peter Jacobson
trailer
dk premiere ukendt
Gyser baseret på bog fra Clive Baker der bl.a. også har skrevet Hellraiser og Candy Man.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

Glæder mig også til at se Iron Man! Tror filmen bliver nice , hvis de kan holde stilen og tempoet oppe.
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Er det ikke i 2008, at The Brazilian Job kommer på gaden?

...
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Glæder mig nu også til at se
The Mummy 3: Tomb of the Dragon Emperor, som lander i de danske biograffer 8 august 2008..

Se Jet Li kæmpe mod Brendan Fraser

http://imdb.com/title/tt0859163/
gentlemanfinn

3dotz skrev:Er det ikke i 2008, at The Brazilian Job kommer på gaden?

...
nah ifølge imdb står den til 2009 men den er aldrig gået i produktion så nok ikke noget man bør satse på.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
mikkEL2

Indlæg af mikkEL2 »

Glæder mig til: Batman - The Dark Knight.
Har set et klip på 10min af den. Tror sgu den er god :)
http://www.imdb.com/title/tt0468569/
gentlemanfinn

mikkEL2 skrev:Glæder mig til: Batman - The Dark Knight.
Har set et klip på 10min af den. Tror sgu den er god :)
http://www.imdb.com/title/tt0468569/
Det er du ikke ene om 8)
Traileren ser enormt lovende ud
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:...

trailer
dk premiere ukendt
Det er efterhånden en del år siden Pacino og De Niro har været med i noget ordentligt og desværre lover traileren og 50 cents medvirken ikke alt for godt. Det bliver dog alligevel spændende at se de to legender spille over for hinanden....
Hvor er det bare sørgeligt! 50 cent har bare fået for meget "magt", og kommer med garanti til at virke helt forkert i filmen. Man undrer sig over, at Pacino og De Niro er gået med til det?!?! "Vi skal have de unge seere med"-argumentet?

IMO bare sørgeligt!
Kostas

Indlæg af Kostas »

Eye For Eye - Pusher 2008
http://www.filmtrailer.dk/trailer/867

Ser jeg frem til.
gentlemanfinn

FrZ skrev:

trailer
dk premiere ukendt
Det er efterhånden en del år siden Pacino og De Niro har været med i noget ordentligt og desværre lover traileren og 50 cents medvirken ikke alt for godt. Det bliver dog alligevel spændende at se de to legender spille over for hinanden....
Hvor er det bare sørgeligt! 50 cent har bare fået for meget "magt", og kommer med garanti til at virke helt forkert i filmen. Man undrer sig over, at Pacino og De Niro er gået med til det?!?! "Vi skal have de unge seere med"-argumentet?

IMO bare sørgeligt!
Nu skal han godt nok spille en klub ejer så det burde ikke kræve de helt vilde acting skills. M
en filmen ser godt nok sløj ud, og det hjælper heller ikke på det at det er Jacob Avnet der står bag han er også manden bag Pacinos kæmpe stinker 88 min der klarede sig så dårligt den aldrig kom i biffen.

Men hey, man kan blive overrasket :-)
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:
FrZ skrev:

trailer
dk premiere ukendt

IMO bare sørgeligt!
Nu skal han godt nok spille en klub ejer så det burde ikke kræve de helt vilde acting skills. M
en filmen ser godt nok sløj ud, og det hjælper heller ikke på det at det er Jacob Avnet der står bag han er også manden bag Pacinos kæmpe stinker 88 min der klarede sig så dårligt den aldrig kom i biffen.

Men hey, man kan blive overrasket :-)

... Jon (Jonathan) Avnet (Jakob Avnet er en helt anden og næsten ukendt skuespiller, som faktisk er søn af Jonathan) :P

Men sjovt at den ikke har haft DVD premiere endnu i USA - håber vel på lidt spin-off dollar fra den næste film?

Udover det så overtog Jon Avnet instruktør delen fra James Foley. Det kan ikke udelukkes, at han har fucket filmen pænt meget op inden, og at Jon kom ind i billedet blot for at redde den?

Men nu gætter jeg jo også bare :)
Senest rettet af FrZ 02 jul 2008, 18:10, rettet i alt 1 gang.
gentlemanfinn

så er der leaket trailer til X-Files 2
http://www.worstpreviews.com/trailer.php?id=1055&item=1
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Get Smart er en agentkomedie a la Johnny English med Stewe Carrell i hovedrollen flankeret af rigtig mange "nye og unge" skuespillere.

Den tager tykt gas på de almindelige agentkomedier, men ser ganske morsom ud ifølge traileren.

...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Mine filmoplevelser for 2008, hvor jeg venter spændt begrænser sig til tre film. To af titlerne har Ellen Page i hovedrollen. Hun er hamrende talentfuld og Get Smart samt The Tracey Fragments er de titler, der kan få mig til at udføre jubelsekvenser.

Den sidste store oplevelse forventer jeg i Narnia. Mit filmår for 2008
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvordan kan du ikke have Indy 4 på din liste. Det bliver årets film uanset om den kan leve op til forventningerne eller ej.

...

Jeg er meget positivt overrasket og en anelse bange over filmåret 2008. Jeg troede ikke det kunne toppe 2007, men det kan det, og det bliver dyrt, når alle disse film skal hjem og stå i de blå kasser.

Alene det Full HD tv jeg skal have købt kommer til at koste klejner.
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Kung Fu Panda !! - med stemmer af bl.a. Jack Black, Angelina Jolie og Dustin Hoffman

Kan kun blive årets animerede film! :)
Daffy
gentlemanfinn

QrazyLeg skrev:Mine filmoplevelser for 2008, hvor jeg venter spændt begrænser sig til tre film. To af titlerne har Ellen Page i hovedrollen. Hun er hamrende talentfuld og Get Smart samt The Tracey Fragments er de titler, der kan få mig til at udføre jubelsekvenser.

Den sidste store oplevelse forventer jeg i Narnia. Mit filmår for 2008
er det ikke Smart People du mener? Get Smart er en komedie med Steve Carell..

Ser ud som om du for et lidt kedeligt film år hvis det er dine højdepunkter :roll:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jo det var selvfølgelig Smart People. Læste bare et andet indlæg mens jeg skrev. Get Smart er nærmere en af de film jeg vil brække mig over. Sammen med den kommende Harold and Kumar, Eye for Eye, film med rappere og flere af de nævnte film herinde.

Der er flere film jeg glæder mig til at se. Men de tre nævnte er de film jeg virkelig forventer noget af. Jeg frygter eksempelvis at Star Trek og Hulk bliver kæmpe skuffelser. Jeg er så nederdrægtig ærlig over at Edward Norton har taget den rolle. Den skulle være givet til en eller anden random upcoming i stedet.

Desuden kommer der flere film jeg glæder mig til. Men desværre nok kun på DVD i Danmark. En af dem er The Flight of the Red Balloon (org.: Le Voyage du ballon rouge).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar