Kulsyreslukker(e) opfyldning/søges!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Kulsyreslukker(e) opfyldning/søges!

Indlæg af amh »

Nu nærmer Roskilde Festivallen sig stille og roligt, og jeg har så gået og spekuleret over hvad man skal bruge til at holde/gøre sine drinks/øl kølige... 1. idé, var TØRIS! men det fordamper rimeligt hurtigt, med mindre man har 200 kg. med sig. så var det jeg fik den geniale idé, Co2-Kulsyreslukkere!! ned i en spand med drikkelsen, og så 1 til 2 sprøjt så er de -78 grader ca. og det fordamper ikke ligesom med tørisen... Det gjorde vi engang til noget arregement, hvor brandvæsenet også var tilstede, og lod os få sådanne 2, til det formål. Jeg har selv muligvis skaffet en enkelt Co2-kulsyreslukker, dog ville ham jeg låner den af, ønske jeg selv fyldte den op, når vi har brugt den. Hvor gør man dette, og hvad koster sådan noget ? og hvis det ikke kan lade sig gøre at låne den af ham, er der så nogle af Jer andre som kender nogle der kan skaffe sådan en evt. til billige penge, eller bare en opfyldning??

På forhånd tak!

OBS! Ved godt faren ved at bruge sådan en, nu er vi fornuftige mennesker, så den bliver ikke brugt til andet end at sprøjte i en spand. Da alt andet kan være livsfarligt!
Pas på med den - hold endelig på træet
ellers fryses din hånd fast
Brug den aldrig på mennesker eller dyr
Kulsyren kommer ud med minus 72 grader
Jeg kender en soldat, i live, men bl.a. uden ører og med kunstig næse
fordi en anden soldat greb det nærmeste
da en benzinslange sprang af
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Tøris kræver ihvertfald en smule forsigtighed... Det burde nok kunne holde jeres drikkevarer kolde - Ja, endda direkte frosne hvis ikke det får en smule varme også...

Et andet problem, som vi også har diskuteret i min vennekreds (og kan se det også forekommer på google), er at i kommer til at sluge en klump tøris i fuldskab. Tør slet ikke tænke på følgerne... Av av..

Mht. til kulsyre metoden, så har jeg ikke megen viden dér...
Synes bare lige i skulle vide det, hvis det endte som plan b...
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Ja, ideen var så med tør-is og lægge sprutten på køl der, og så sodavand, lige hurtig ned i 2 min. så er det køligt, så det skal ikke i berøring med tør-isen. Ville holde mig til Co2 slukkeren.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Her er der lidt http://www.dkbrandteknik.dk/default.asp ... hoerer=132 http://brandudstyr.dk/index.php?cPath=22 Alt efter hvor mange i skal ha fat i kan det da godt løbe op i et par kr.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Fandt denne, og det ligger endda i roskilde, spørgsmålet er så om de vil lade jer leje den ;) http://www.roskilde-grej.dk/article/vie ... ndmateriel
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

DJ LAU skrev:Fandt denne, og det ligger endda i roskilde, spørgsmålet er så om de vil lade jer leje den ;) http://www.roskilde-grej.dk/article/vie ... ndmateriel
Mja! det var en mulighed, så er der heller ikke så langt hvis det bliver til noget. Kunne dog være bedre hvis nogle af jer kendte nogle som ville sælge dem, billigt, gerne sådan nogle som er kasseret, de findes på autoværksteder, fly-ting, svejseværker, mv. så hvis nogle af jer kender, eller arbejder med sådan noget til dagligt, så sig lige til.
Besvar