X-Factor DR version

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Så er det godt det er ørerne og ikke øjnene man bruger når man smider en cd i afspilleren :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

QrazyLeg skrev:Så er det godt det er ørerne og ikke øjnene man bruger når man smider en cd i afspilleren :wink:

der os klart en fordel i og download det album så man slipper for coveret.
og musikvideoen kan også spares væk.. hun ka kun gi' over skud..
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
naRf

Indlæg af naRf »

Billede
Billede
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

FrZ skrev:
Søde Lise Rønne siger det efter sangen; "News - Du er"...

Ellers er der cover versionen fra "Søs Fenger - Du er"

Søde FrZ.. det er ikke nogen cover version...
Søs Fenger var forsanger i NEWS dengang :wink:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Plys - det nye kuld skrev:
FrZ skrev:
Søde Lise Rønne siger det efter sangen; "News - Du er"...

Ellers er der cover versionen fra "Søs Fenger - Du er"

Søde FrZ.. det er ikke nogen cover version...
Søs Fenger var forsanger i NEWS dengang :wink:
Så lærte jeg også noget i dag (efter 5 timer på jobbet og 5 timer eksamenslæsning)... hehe.

Men men men Plys - har hun så ikke indspillet en version uden "news"?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

Det tror jeg faktisk ikke hun har... men skal være ærlig og sige,
at så vild er jeg ikke med hende, at jeg har fulgt med i alt omkring hende ;)

Men jeg ved dog at hun afløste Gitte Naur som forsanger i NEWS i 1983, og blev der til 1987, hvor hun blev udskiftet med Nadia Stein...
Derefter har hun spillet sammen med sin bror i Love Construction, og i Moonjam under ´Next stop Nevada´ projektet.
Hun har i det hele taget lavet utroligt meget velgørende arbejde som sangerinde - hvem husker feks. ikke ´Den jeg elsker, elsker jeg´ som hun sang sammen med Sanne, Thomas og Anne Linnet...
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

LOL Plys...
"Jeg har ikke fulgt så meget med... MEN...."
Og så får vi ellers lige hele Søs Fenger's biografi.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

:D
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Så blev det sgu' Martin.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det var jo ventet.

Synes stadig han er røvsyg. 3 numre med ham så er fløden blevet sur. Men den sidste sang var jo næsten som skrevet til Martin, men helt ærligt.

Når man laver en finalesang, så kunne de i det mindste godt lave en god en. Den var jo elendig den sang. Den eneste grund til, at den vil hitte er, at man har set Martin vinde på den.

Det var sjovt at se de to fællesoptrædender. Den første med "de udstødte" og den anden med de hjemsendte. Cool detalje, at de kom ind på scenen i den rækkefølge de var stemt ud.

Lina Rafn havde checket American Idols season 5 finalen ud. Det var jo direkte oversat fra Simon Cowells bevingede ord til Taylor Hicks, da han havde sunget Do I make you proud.

I think you just won American Idols.

Lina Rafn: Martin...Jeg tror du lige har vundet x-factor

Jeg synes dog der er for mange ting, der skal ændres på det stemmemæssige koncept. Vi lever i en tid, hvor alle har adgang til internettet, men den eneste måde man kunne stemme på var ved at sende en SMS med ekstrabetaling på 1 kr ind til programmet. End ikke et fastnummer kunne man ringe til.

God måde at score kassen på seerne. Lad dog dommerne være med til at have det afgørende ord, så det ikke kun er sms stemmerne, der skulle være gældende.

Men selve de 8 performanceshows har generelt været rigtig gode, Thomas Blachman er kommet med diverse guldkorn, Remee har ligget for had og Lina er bare Lina.

Så morer jeg mig over, at DR først fik TV2 til at flytte Varm på is, og i næste uge når finalen i Varm på is skal afvikles, der sender DR så lige et ekstra X-factor program. Tag den TV2.

Alt i alt giver jeg showet :3af5 Det kunne være blevet til fire, hvis det ikke kun havde været sms stemmer, der bestemte.

....
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Om ikke andet så tager DR da ikke overpris for sms og jeg er 100% sikker på at de intet tjener på det når det kun koster 1 kr, de penge ryger direkte i lomme på tdc.

Tv2 tager feks 5kr + alm sms takst for en sms til varm på is, se det lugter sgu noget mere af at man skal tjene noget på det.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

DoMiNaToR skrev:Om ikke andet så tager DR da ikke overpris for sms og jeg er 100% sikker på at de intet tjener på det når det kun koster 1 kr, de penge ryger direkte i lomme på tdc.
Jep, og de mange kroner som blev indkasserede igår til X-Factor, blev nok brugt til at sponsorerer TDC Event'et igår, hvor Peter Sommer, Peter Belli, Casper Christensen, Anders Breinholdt, Hush, og Johnson kom og spillede live, for alle TDC medarbejder/forhandlere. Ideen med det hele var at præsenterer et nyt produkt, "TDC PLAY" hedder det - 1 mio. Download gratis. Resten fik jeg ikke fat i. :)

Lige et lille sidespring - SORRY!

Btw. hvad hed den sang/sange som dem fra X-Factor sang?? Der hvor alle de udstemte sang.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Btw. hvad hed den sang/sange som dem fra X-Factor sang?? Der hvor alle de udstemte sang.

Thats what friends are for

http://www.youtube.com/watch?v=EtGF2m102Wg
Version her med bl.a. Stevie Wonder

Hvem der oprindeligt har lavet den, ved jeg ikke
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Nogle som kan smide den op som mp3 ? gerne en med blandede kunstnere :lol:
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

3dotz skrev:Når man laver en finalesang, så kunne de i det mindste godt lave en god en. Den var jo elendig den sang. Den eneste grund til, at den vil hitte er, at man har set Martin vinde på den.
Jeg kunne ikke være mere enig... Det var virkelig en ærgelig produktion, synes jeg.
Ville have været meget mere interresant at se folk som Remee, Rafn og Blachman arbejde SAMMEN - I studie - Så de kunne skræddersy en sang som både Martin og Laura kunne synge.

Som jeg skrev tidligere i aften på #chart.dk, så bliver det SPÆNDENDE at se om de danske producere kan leve op til Martins evner som sanger.
Det var jo Blachman der sagde at det var på tide at udlandet begyndte at efterligne os og ikke omvendt.
Jeg er enig med ham... Men tvivler på hans andet album sælger stort...
Tror simpelthen ikke der er nogle danske producere som kan pakke Martin ind som den gave han er (ævleri, sorry, laver lige en Blachman :D).

"Jeg synes det er guddommeligt - vi er her, i er der. Vi har alle en sans for den slags, ikke sandt? Så lad os glemme fordomme og skribenter på ekstrabladet.dk - Vi er her for at baske os i jeres evner og mangel på samme."

^^ Kunne jeg agere som Blachman eller hvad!? ;)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld

Sig-Mund skrev:

Thats what friends are for

http://www.youtube.com/watch?v=EtGF2m102Wg
Version her med bl.a. Stevie Wonder

Hvem der oprindeligt har lavet den, ved jeg ikke
Det var såmænd Dionne Warwick & Friends (Stewie Wonder, Glady Night, og Elton John ...) - Burt Bacharach har skrevet den.
Jeg finder den lige frem ;) - FUNDET!.. ripper... (vinyl, så det tager lige lidt...)

Så er den klar - klik på coveret herunder - happy listening :)

Billede
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Det er sgu da sangen fra kinder reklamerne er det ikke??
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Re: X-Factor DR version

Indlæg af mig1 »

3dotz skrev:Eneste direkte forskel var, at i USA har man Ryan Seacrest som tv-vært. I DR har man en røvsyg speakerstemme og en kvinde, som intet har at byde på til at hjælpe deltagerne ind i auditionsrummet.
nu siger du så lige "røvsyg radiostemme" så må jeg lige rette dig din mening ja men han er fast in house speaker hos dr og har vundet flere priser for sit stemme og talent se bla http://radionyt.com/artikel/default.asp?id=14479
de sidste 4 år er han kåret som en af dk bedste speakere... jeg laver selv en del med ham og han kan sku sit kram... men ja x factor sucks bigtime
hilsen
M.I.G.1
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Det er ikke Carsten Agerbæk der speaker Xfactor..

Kan ikke huske hvad han hedder, men det er ihvertfald ikke Carsten Agerbæk.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar