Den har jeg også skrevet som min "rykker på nu" for et par sider siden mener jeg, den er nemlig super fedStim skrev:Vil give sunshine ret, god musiksmag til DJ Sasj og at Airbourne rykker! Men Jonas Steur & Leon Bolier - The Night Is Young (Original Mix) gør det sgu også godt
Den Officielle "hvad rykker du på nu?" tråd
Redaktør: Moderators
-
DJ Sasj
Konge track ja! Det rykker jeg også påDeejay_Wonder skrev:W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang W&W - Mustang
Hjernedødt så fed den er.! Den skal bare voldtages på anlægget i min Opel Ascona der har været dyrere end bilens egenværdi.
-
DJ Sasj
Endnu engang mange takStim skrev:Vil give sunshine ret, god musiksmag til DJ Sasj og at Airbourne rykker! Men Jonas Steur & Leon Bolier - The Night Is Young (Original Mix) gør det sgu også godtOg Workidz - Washmachine (Original Mix) til dem der også godt kan lide en god omgang techno nogle gange.
Kan jeg få Raffay til at gen-uppe Heatbeat - Push Over?
Re-Ward- Guess What er også super fed, tech trance med bid i, er ude nu via FBI/Blackhole Recordings. Check den ud!
-
DJ Sasj
-
DJ Sasj
...Eller den kan hentes herDJ Sasj skrev:Desværre nej, men det kan købes via bl.a. Blackhole Recordings hjemmeside. Ellers skulle det også være tilgængeligt via andre net musik shops såsom beatport etc.Pil-babz skrev:DJ Sasj
Er det noget du kan smide op ?
Re-Ward-Guess_What-WEB-2008-UKHx.zip
Skal man skrive noget her?
Tasha Baxter - Fade 2 Black (Solitaire Remix)
Lyder som noget Kylie, Sugababes, Girls Aloud o. lign. kunne (burde) have lavet. Har tilsyneladende haft den liggende på min back up HD siden januar, og spillede den ved et tilfælde for en uges tid siden.. og den har været i rotation lige siden. (Har ikke fået sat titler på lige netop det rip, så jeg havde ikke rigtig lagt mærke til nogen af traxene - andet end dem der var store lige der)
Kunne sagtens hitte overalt
http://www.reverbnation.com/tashabaxter
http://www.youtube.com/watch?v=qobl3jrgoXQ (Solitaire mixet ligger ca 8:10 min inde i den her "video")
Lyder som noget Kylie, Sugababes, Girls Aloud o. lign. kunne (burde) have lavet. Har tilsyneladende haft den liggende på min back up HD siden januar, og spillede den ved et tilfælde for en uges tid siden.. og den har været i rotation lige siden. (Har ikke fået sat titler på lige netop det rip, så jeg havde ikke rigtig lagt mærke til nogen af traxene - andet end dem der var store lige der)
Kunne sagtens hitte overalt
http://www.reverbnation.com/tashabaxter
http://www.youtube.com/watch?v=qobl3jrgoXQ (Solitaire mixet ligger ca 8:10 min inde i den her "video")
-
DJ Sasj
Er det sådan generelt herinde at i deler filer/downloads for alle og enhver???raffay skrev:...Eller den kan hentes herDJ Sasj skrev:Desværre nej, men det kan købes via bl.a. Blackhole Recordings hjemmeside. Ellers skulle det også være tilgængeligt via andre net musik shops såsom beatport etc.Pil-babz skrev:DJ Sasj
Er det noget du kan smide op ?
Re-Ward-Guess_What-WEB-2008-UKHx.zip
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Nu har du ikke været her så længe kan jeg se, men jo det sker da engang i mellem at vi lige får delt en fil eller to med hinanden "herinde".DJ Sasj skrev: Er det sådan generelt herinde at i deler filer/downloads for alle og enhver???
Dog foregår det mest på den måde at folk taler sammen om musikken og så finder den enkelte ud af hvordan vedkommende kan komme i besiddelse af musikken.
Er den enkelte ikke selv i stand til at købe/finde/downloade nummeret efterspørges det i vores Music Requests Area
Håber det hjalp dig lidt med dit spørgsmål

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
DJ Sasj
Tak for svaret.UnitedPublic skrev:Nu har du ikke været her så længe kan jeg se, men jo det sker da engang i mellem at vi lige får delt en fil eller to med hinanden "herinde".DJ Sasj skrev: Er det sådan generelt herinde at i deler filer/downloads for alle og enhver???
Dog foregår det mest på den måde at folk taler sammen om musikken og så finder den enkelte ud af hvordan vedkommende kan komme i besiddelse af musikken.
Er den enkelte ikke selv i stand til at købe/finde/downloade nummeret efterspørges det i vores Music Requests Area
Håber det hjalp dig lidt med dit spørgsmål
Nej det har jeg ikke. Ja det kan jeg forstå på det, at det finder sted, og at man kan spørge i det forum ja. Men det er jo i princippet ulovligt det der så finder sted i og med man ikke tilegner sig den musik på lovlig vis?
-
DJ Sasj
-
DJ Sasj
-
DJ Sasj