Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
heey..
nogen der kan rippe P3 Session i morgen (Fredag d. 14. marts) fra 18 til 20..? Har ikke selv mulighed for at høre det..
grunden er at L.O.C. gæster studiet og svarer på spørgsmål .. Der er højst sandsynligt noget om og fra hans nye album ..
chreddy1 skrev:heey..
nogen der kan rippe P3 Session i morgen (Fredag d. 14. marts) fra 18 til 20..? Har ikke selv mulighed for at høre det..
grunden er at L.O.C. gæster studiet og svarer på spørgsmål .. Der er højst sandsynligt noget om og fra hans nye album ..
Plus de sender hele koncerten live - evt?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
mammut, og siden du ved det, er du vel selv inde på nordic-t..?
1. jeg bruger ikke torrents mere.. det smadrer forbindelsen, og er for let at opdage
2. jeg har ikke en bruger på nordic-t..
tak Cokeline.. syg upload du har siden du ka få 700 mb op på en halv time ..
men du må godt la det ligge et par dage - jeg får ferie onsdag, så evt. la det ligge til fredag eller lørdag..? for vil jo, som mange gange sagt før, helst ikke hente ting og sager ulovligt her på skolen ..
Jeg så helst at du hentede i løbet af de næste 2 dage...
Iøvrigt er torrent ikke vildt farligt i forhold til andre tjenester. Hvis du bruger ordentlige trackere og ikke har tonsvis af filer shared er risikoen minimal.
Torrent fucker heller ikke nogen linje op når du limiter downloaden og upload og ikke har 10 torrents igang på engang.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Jeg så helst at du hentede i løbet af de næste 2 dage...
Iøvrigt er torrent ikke vildt farligt i forhold til andre tjenester. Hvis du bruger ordentlige trackere og ikke har tonsvis af filer shared er risikoen minimal.
Torrent fucker heller ikke nogen linje op når du limiter downloaden og upload og ikke har 10 torrents igang på engang.