[22/3/2008] Riton @ Vega

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

[22/3/2008] Riton @ Vega

Indlæg af gentlemanfinn »

Billede

Er selv i Berlin, men er man i nærheden bør man ikke snyde sig selv for at opleve Riton bag pulten 8)

deusden ser de kommende Cereals bookinger heller ikke helt tossede ud:

18. april Jesse Rose
30. maj Hannah Holland, Mowgli
Juni Shir Khan
8. august Claude VonStroke
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Fy for helvede med Von Stroke... Ihhh must have...
Hvis du er i Berlin omkring denne dato, så burde du stikke hovedet forbi en aften og spise på en restaurant hvor alting er mørkt og du bliver betjent af blinde tjenere og du kan ikke se en skid. Men virkelig en oplevelse og samtidigt så serverer de fremragende mad.

http://www.unsicht-bar.com/unsicht-bar- ... _idea.html

Derefter kan du så passende tage U-Bahn til KulturBrauerei, hvor der i det område i Prenzlauer Berg, findes dette gøglercirkus af en masse klubber, og lige udenfor (ned af schõnhause Alle ved stationen) KulturBrauerei ligger der den famøse 1 euro bar, hvor alting koster 1 euro :) Ved ikke om den stadigvæk findes, men den gjorde mit studieophold i sidste år i feb, marts, ganske fornøjeligt.... Men det kan igen godt være at du finder dette område for pænt, ihvertfald er der begyndt at flytte mange børnefamilier ind der.
Så burde du istedet for overveje det langt mere rå Friedrichshain, hvor jeg godt nok også har fundet nogen vældige fine klubber..... Har desværre svedt navnene ud, grundet et stor overforbrug af joints og øl, men kan prøve at finde nogen adresser frem til dig...
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

tak for tippet det lyder da meget alternativt og interessant :-)

Har dog helt tjek på klub scenen der nede, pt. regner jeg med at tage turen forbi Watergate fredag og hører Moonbootica
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

gentlemanfinn skrev:tak for tippet det lyder da meget alternativt og interessant :-)

Har dog helt tjek på klub scenen der nede, pt. regner jeg med at tage turen forbi Watergate fredag og hører Moonbootica
jaaa... det er sku også fornuftigt... nattelivet i berlin er jo så stærkt vanedannende.... no wonder at david bowie kunne spilde mange år i sit liv dernede.. :)
Besvar