Peaches gratis for jyderne og koster penge for københavnere

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Peaches gratis for jyderne og koster penge for københavnere

Indlæg af LeG0lAsDK »

Suckin' on my titties like you wanted me,
Callin me, all the time like blondie
Check out my chrissy behind
It's fine all of the time
Like sex on the beaches,
What else is in the teaches of peaches? huh? what?

En af verdens bedste djs gæster Danmark.... Peaches spiller i følge soundvenues hjemmeside 2 gange i Danmark. Og især for jyderne er der grund til at kigge forbi Train d. 20/6, da der er gratis adgang indtil midnat. ! Så hermed er opfodringen til jyderne nær århus at tage et smut forbi train og se en af verdens bedste djs, i et show som mest af alt minder om det bedste fra en stripklub kryderet med en masse gøgl...

Og for os andre almindelige dødelige københavnere, så vil hun spille på RUST, lørdag 21/6. :) Garanteret med en entre, svarende til to fadøl på dette sted. :)
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

EJ hvor fedt..Hvis jeg ikke er på ferie der, så skal jeg da helt sikkert på Train til Juni. Tak for oplysningen :)
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

haha en af verdens bedste dj er måske så meget sagt, jo ikke ligefrem fordi hun besidder de helt store tekniske færdigheder, men det er handler jo også mere om show og stemning i det her tilfælde.

men satser da også på at troppe op hvis der ikke kommer andet i vejen :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

gentlemanfinn skrev:haha en af verdens bedste dj er måske så meget sagt, jo ikke ligefrem fordi hun besidder de helt store tekniske færdigheder, men det er handler jo også mere om show og stemning i det her tilfælde.

men satser da også på at troppe op hvis der ikke kommer andet i vejen :-)
ja, du har ret.... Burde haft tilføjet min kategorisering af verdens bedste djz, til at omhandle show og stemning i kategorier, er godt klar over at hun måske mangler lidt skills iforhold til de andre top djz, men det kompenserer hun så rigeligt i forhold til i show... Ihvertfald var jeg dybt imponeret over præstationen sidste gang hun var i dannevang :)
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

FUCK THE PAIN AWAY!!!
Vil sgu overveje at slå et smut forbi Århus. :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Du kommer squ aldrig nogen steder alligevel :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

PsyClone skrev:FUCK THE PAIN AWAY!!!
Vil sgu overveje at slå et smut forbi Århus. :)
Elsker min 2 many djs plade, netop for det nummer :D
Besvar