Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
PROGRAM:
Dørene åbner kl 20:00
Support DJ kl. 21:00 - ”Carl B” (Sverige)
DVD fra 22 - 23
Tiësto fra 23 - 01:00 (Tiesto spiller i 2 timer)
Afterparty på LUUX - Tiësto-billetten giver fri entre
Nåede sku aldrig at blive fuld selvom jeg tyllede det bedste jeg havde lært, havde simpelhen for travlt med at hoppe rudt.
Godt nok var billetterne dyre, endda meget dyre, men jeg var glad for at jeg tog derind alligevel. Carl B sørgede for opvarmingen, men det var ikke rigtig noget hit, fordi han stod og gemte sig ude i siden af scenen, nærmest bag det kæmpe gardin der var sat op. Volumen var ikke høj nok til at det skulle være opvarmning, det lød mest af alt som baggrundsmusik. Det var det eneste minus ved hele aftenen.
Dernæst blev DVD'en sat på, og der spillet en times tid af den første DVD tror jeg nok. Det var jo fedt at gense parken på det store lærred.
På et tidspunkt faldt gardinet så ned, og gæt hvem der stod og gemte sig bag ved der... Jep, det var nemlig den gode Hr. Tiësto. Og han lagde ud med en super intro, numre som jeg aldrig har hør. Men de rykkede gjorde de, alle sammen. Jeg ville ønske jeg kunne huske alle de sange der blev spillet, men umiddelbart den eneste jeg lige kan huske navnet på er 4 Strings - Take Me Away (Mac Zimms Remix) og nogen lidt ældre trance anthems blev også luftet for puplikum. Han sluttede med Elements of Life og Platinum. Jamen altså... Gulvet hoppede og dansede og lyden var bare lækker! Ak ja, håber ikke det er sidste gang vi får sådan en oplevelse på dansk grund!
Var der andre derinde igår? Og nogen der ved hvor man evt kan finde playlist?