X-Factor DR version

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Så røg Frederik sku :-s

Og hvorfor er det man mister alt for den trio, når den ene gut begynder at stå og tude.

Havde nu regnet med at se Frederik i finalen, syntes sku han gjorde det godt
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Så røg Frederik ja. Så bliver det RaiDen eller Basim næste gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
naRf

Indlæg af naRf »

nco skrev:Så røg Frederik ja. Så bliver det RaiDen eller Basim næste gang.
Ja, håber på Raiden eller Basim.

Tror dog desværre ikke at chance for, at Basim kommer mellem de sidste to er særlig stor. Det virker jo til at får fine SMS-stemmer og har været videre begge gange.
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

vnL skrev:Frederik vinder over Martin i finalen..
Vil du være sød at gentage det..? 8) :wink:
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Tror Martin vinder det show han kan sku synge den knægt, kan ikke rigtig se nogen udfordrer til ham efter Frederik røg ud.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Problemet med Martin er jo, at i samme øjeblik hans stemme går i overgang, så bliver han umulig at lave noget ordentligt med.

Jeg tror Laura kan gå hen og overraske, og jeg vil da håbe hun vil bruge nogle af de penge hun vil tjene på pladen til en næseoperation for hun ligner da en gris med den næse.

Vocaloca kunne godt have forladt showet igår. Det var lidt at tage pis på x-factor at stille op med krummesangen. Fint nok med mig, at Frederik røg ud. Han er uden tvivl en stor performer, men som de sagde, så kneb det med vokalen. Men når Teitur kan udgive cder på det læspende mundafføring han laver, så kan Frederik også.

Største problem igår for deltagerne var, at mange havde valgt sange deres stemme ikke kunne bære. Basim har charme, men synge kan han ikke, og nogen burde simultanoversætte Thomas Blachmanns kommentarer til knægten for han forstår ikke, hvad Thomas siger.

Jeg tror Heidi og Lisas chancer for at vinde showet ligger i dommerafstemningen. De gør det begge kanongodt, men de sange som de har sunget indtil videre har været meget stille. De stiller sig foran mikrofonen og så går de igang med at synge. Bevægelse er der næsten intet af, og hvem kan holde ud at se en koncert, hvor solisten nærmest er lammet fra halsen og ned.

Glæder mig allerede til næste runde. Disco temaet tror jeg kan give problemer for nogle af deltagerne, da sangene generelt har været meget stille/balladeagtige.

Simon Cowell sagde i American Idol season five, at hvis man ikke kan forbedre en klassiker, så skal man lade den være. Det så vi flere gode eksempler på igår.

Mest underholdende i hele x-factor er dommernes skænderier og Thomas Blachmanns kryptiske ros og ris. Men Lisa var fræk igår og hun måtte godt være fars pige for mig.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Altså den eneste grund til at RaiDen blev denne her gang er da, for ellers ville alle band været stemt ud efter 3 omgange
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

3dotz skrev:Problemet med Martin er jo, at i samme øjeblik hans stemme går i overgang, så bliver han umulig at lave noget ordentligt med.
Det ved hverken du, jeg eller nogen andre noget som helst om.
Det er rigtigt at hans stemme vil ændre sig når den går i overgang - Men ud fra din logik ville ingen over 18 kunne leve af at synge. Hans stemme vil få en anden klang og måske ikke være lige så tiltalende og ren, men måske vil den forblive ren og bare få en anden klang.

Det må tiden afgører.
3dotz skrev: Jeg tror Laura kan gå hen og overraske, og jeg vil da håbe hun vil bruge nogle af de penge hun vil tjene på pladen til en næseoperation for hun ligner da en gris med den næse.
Jeg gir hende ikke mange chancer, men dog synes jeg din kommentar er latterlig - skal jeg så også sige at Frederik skulle tage og købe en tank blegemiddel fordi han ligner en perker med den hudfarve ?
3dotz skrev: Vocaloca kunne godt have forladt showet igår. Det var lidt at tage pis på x-factor at stille op med krummesangen. Fint nok med mig, at Frederik røg ud. Han er uden tvivl en stor performer, men som de sagde, så kneb det med vokalen. Men når Teitur kan udgive cder på det læspende mundafføring han laver, så kan Frederik også.
Synes det var sjovt at de tog krummesangen - og glem nu ikke at det nummer tjente rigtig mange penge ind da det udkom. Det er en konkurrence for sangere, der står ikke noget om at det skal være dybe seriøse kunstneriske fantastiske numre - isåfald kan i fjerne alle som Blachmann ikke har fat i. At krummesangen så nok er det de ender med at ville lave som studie sangere, er en anden ting. For performer kan de simpelthen ikke.
3dotz skrev: Jeg tror Heidi og Lisas chancer for at vinde showet ligger i dommerafstemningen. De gør det begge kanongodt, men de sange som de har sunget indtil videre har været meget stille. De stiller sig foran mikrofonen og så går de igang med at synge. Bevægelse er der næsten intet af, og hvem kan holde ud at se en koncert, hvor solisten nærmest er lammet fra halsen og ned.
Tjaa ud fra den holdning er der satme mange der aldrig ville få en chance.
lige præcis den stil som Heidi havde i første program, ligger op til præcis det hun gjorde. Man er ikke nødvendigvis en bedre performer fordi man kan hoppe rundt på scenen og fucke pitchen på sin stemme helt op fordi man ikke kan holde tonen når ens puls stiger. En koncert med Heidi ville ofte involvere stole og et siddende publikum, for hun skal ikke trampe rundt og synge pop sange. Jeg ville heller end gerne betale for en koncert med en sanger af den kaliber, hvis hun vel og mærke køre stilen ud som hun er startet på.

Der er efter min mening utrolig meget talent i den her konkurrence, og den spænder utrolig bredt.
Præcis som jeg forudså inden de begyndte så er det Remee der kommer til at levere den kommercielle bombe, mens Blachmann er ham jeg finder mest spændende. Lina har fået en hård tjans med nogle underlige konstalationer af personer. Og der er ikke en eneste af de grupper jeg kan se nogen fremtid i som "solo" artister. Dog kunne vocolokomotohocmo-whatever godt få job som studie sangere. Raiden er ligegyldigt og danske boy bands fungere ikke - C21 - behøver jeg sige mere. De bedste hun har haft at byde på, er faktisk stemt ud nu. Det kan godt være hun var en lille pige med både øjne. Men de havde en god kemi og han var en god performer og en god sanger. Tror sagtens de kunne have fået sig en nogenlunde succes med et one hit wonder og måske et album.

Bliver spændende at se hvem Blachmann og Remee samler op efter konkurrencen og udgiver musik med. Som jeg ser det lige nu, er der som min 3. artister der får udgivelse efter det her.

Basim får uanset om han vinder eller ej - for remee er helt væk i ham.
Martin får som min. en singel udgivelse.
Heidi får en stor stor karrierer med Blachmann i ryggen.

Derud over er der visse "wildcards"
Frederik tror jeg bliver samlet op af et mindre indie label.
Og laver sin egen plade med middelmådig succes.

Men lad os se, jeg glæder mig
naRf

Indlæg af naRf »

Håber virkelig Martin vinder det show, for han er da genial!
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

naRf skrev:Håber virkelig Martin vinder det show, for han er da genial!
okay her igår var det første gang jeg sådan rigtigt har set det.. er der nogen der har hans sang som mp3..? jo bedre kvali, jo bedre :).. og desuden må det meget gerne være live..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

chreddy1 skrev:... og desuden må det meget gerne være live..
Hvor mange studieindspilninger tror du knægten har lavet? - Ikke særligt velgennemtænkt kommentar :)
mammut

Indlæg af mammut »

Kan godt være ham martin er god til at synge, men forhelved hvor har han dog en irriterende stemme!
Ged
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

FrZ skrev:
chreddy1 skrev:... og desuden må det meget gerne være live..
Hvor mange studieindspilninger tror du knægten har lavet? - Ikke særligt velgennemtænkt kommentar :)
ja ved det.. sorry.. jeg skal bare ha fat i den sang.. for han synger den da for godt :).. nu hørte jeg lige Queen's version på YouTube.. og vil da sige at hans version er langt bedre end Queen's :)..
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvad sang han?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Cokeline skrev:Hvad sang han?
hvis du mener Martin, sang han Queen's "Somebody To Love".. imo. rigtig fed optræden fra hans side :)..
(btw. det er første gang NOGENSINDE, jeg bruger imo.. :P)
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

chreddy1 skrev:
Cokeline skrev:Hvad sang han?
hvis du mener Martin, sang han Queen's "Somebody To Love".. imo. rigtig fed optræden fra hans side :)..
(btw. det er første gang NOGENSINDE, jeg bruger imo.. :P)
... glæder mig allerede til du bruger imho
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Det er ikke hver gang jeg får tændt fjernsynet eller zappet over på DR når x-factor ruller over skærmen.

Det gør min søster derimod og hun snakkede noget om en der hedder Laura? der sang 'du er' i fredags. Er der nogle der kan be- eller afkræfte det, og i tilfælde af at det skulle være sandt, så vil hun gerne vide hvem der har lavet sangen originalt og om det er muligt at finde den version som blev sunget i x-factor.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Bubbie skrev:Det er ikke hver gang jeg får tændt fjernsynet eller zappet over på DR når x-factor ruller over skærmen.

Det gør min søster derimod og hun snakkede noget om en der hedder Laura? der sang 'du er' i fredags. Er der nogle der kan be- eller afkræfte det, og i tilfælde af at det skulle være sandt, så vil hun gerne vide hvem der har lavet sangen originalt og om det er muligt at finde den version som blev sunget i x-factor.
http://www.youtube.com/watch?v=SJxtk28odzE

Søde Lise Rønne siger det efter sangen; "News - Du er"...

Ellers er der cover versionen fra "Søs Fenger - Du er"
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Okay, mange tak for det.
mammut

Indlæg af mammut »

Hende der Laura ligner Shrek.
Ged
Besvar