Comedy fight club 3

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Comedy fight club 3

Indlæg af 3dotz »

Hvis der er nogen, der ripper dette show gider de så smide det op til os, som ikke har mulighed for at se det.

Bliver sendt 22.20 på Zulu

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Må godt nok sige, at jeg var noget skuffet over kvaliteten af deres sets igår.. Uden at spoile for meget for dig 3dotz, så var det kun den der vandt der havde fået lavet et fornuftigt set...
Billede
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

CrazyBrain skrev:Må godt nok sige, at jeg var noget skuffet over kvaliteten af deres sets igår.. Uden at spoile for meget for dig 3dotz, så var det kun den der vandt der havde fået lavet et fornuftigt set...
Jeg syntes nu der var 2, men de havde klippet i et set så det blev latterligt kort (ikke mere end 1 min.), hvilket er lidt trist!

Men emnet var nu sjovt nok!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg var så skuffet over det - det var da okay de sidste par gange det har været sendt, så vidt jeg husker, men det var virkelig crappy i går.
BØH
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Er helt enig, sys det var virkelig dårligt, må håbe næste afsnit bliver bedre, tvivler dog på det... Så er det jo godt at Brian Mørk Show er begyndt igen, det første afsnit af seson 2 var dælme sjovt :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Besvar