Req: Bananer i pyjamas theme

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Bananer i pyjamas theme

Indlæg af Zster »

Hey!

Er der nogen der kan skaffe dette højst besynderlige request ;)

På forhånd tak :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Har den på svensk - og så har jeg Tim og Gordons Narkomaner i Pyjamas, hvis det kan friste.. :P
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Det skal være originalen

hvis du vil oppe den svenske så ville det være rigtig godt så kan jeg se om det kan bruges :)

Hvis nogen har den danske er den stadig velkommen :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Ligemeget, det er for sent nu :)
Ellers tak for hjælpen
Billede
Brugeravatar
BiG_PaLka
Geografisk sted: DK

Åbner igen!!

Indlæg af BiG_PaLka »

Hey guys n' girls... Vil egentlig bare høre om der er nogle som ligger inde med det danske bananer i pyjamas theme??

/PaLka
Besvar