Tiesto Elements Of Life DVD i københavn

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Tiesto Elements Of Life DVD i københavn

Indlæg af Feffe »

Hvad syns i om den. Jeg har endnu ikke set den, men venter på posten snart kigger forbi med den... og nej det er ikke ham den fede fra jylland, men post.dk :D
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Fed koncert.. virkelig fed..

dog er jeg ÜBER MEGA skuffet over den måde den er klippet på.. uden at spoile for meget.. så syntes jeg de har valgt at vise en del effekter fra helt forkerte vinkler.. og med alt for hurtige klip. nogle gange er der super fede passager, og prof. kamera føring.. andre gange kunne Dorit på 13, lave en youtube video om sit polly pocket, bedre. jeg syntes koncerten er fed.. men den har i den grad fortjent en bedre håndtering / klipning osv.

En positiv ting er ekstra materialet; dokumentaren.. den er virkelig fed..
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ja, den måde som det bliver uskarpt på til tider, er pisse irriterende, og den måde det er klippet hurtigt, det kan godt irriterer mig. Bare utroligt han skal have politi eskorte i dokumentaren, når han skal ud og spille. Har dog kun set sammenlagt 1 time af den. Smutter nok over og ser 1 time mere om lidt :)
cm-rex

Indlæg af cm-rex »

kloojve skrev:Fed koncert.. virkelig fed..

dog er jeg ÜBER MEGA skuffet over den måde den er klippet på.. uden at spoile for meget.. så syntes jeg de har valgt at vise en del effekter fra helt forkerte vinkler.. og med alt for hurtige klip. nogle gange er der super fede passager, og prof. kamera føring.. andre gange kunne Dorit på 13, lave en youtube video om sit polly pocket, bedre. jeg syntes koncerten er fed.. men den har i den grad fortjent en bedre håndtering / klipning osv.

HELT enig!
de klipper helt fucked, syntes også godt de kunne have smidt lidt film med fra Gelredome hvor scenen var 2x stor.
... Men helt klart et dejligt gensyn !
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Superfed dvd.. klipningen kan til tider være forvirrende og irriterende, men alt ialt syntes jeg sgu dvd'en har været ventetiden værd...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

kloojve skrev:Fed koncert.. virkelig fed..

idd :mad:
Barry Lloyd
srea

Indlæg af srea »

personligt synes jeg faktisk ikke klipningen gør noget, synes det virkelig er et nice gensyn, og er glad for at jeg betalte 200 kr for den!! :o)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg betalte 153.50.- for den :lol:
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

For helvede feffe!!

Jeg er ikke fed, jeg er Feffe´et!!!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

den er bestilt, nu kan det kun gå for langsomt!
Billede
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

DjMail skrev:For helvede feffe!!

Jeg er ikke fed, jeg er Feffe´et!!!
Haha dejligt du opdager mine små hentydninger. Ja du er Feffed :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg holder øje med dig feffe :)
DJ Sasj

Indlæg af DJ Sasj »

Af det jeg har det af dvd'en so far har det ikke skuffet mig, ja klipningen/sammensætningen kan være lidt forvirrende men ikke noget jeg synes ødelægger det. Og så har man lige fundet sig selv på/i et kiklp det gør det jo bestemt ikke dårligere. Super fed event/aften, og så fedt at tænke på man var der selv og opleve det :D :P
Besvar