Tunes of the Month Marts 2008

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Tunes of the Month Marts 2008

Indlæg af 3dotz »

Lad os høre hvad I synes.

...

edit: Overskrift rettet fra Area til April til Marts
Senest rettet af 3dotz 03 mar 2008, 19:49, rettet i alt 2 gange.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Staerkes ven
Geografisk sted: 56. breddegrad
Kontakt:

Indlæg af Staerkes ven »

Vil prøve at komme en anmeldelse at hvert enkelt nummer..

Overordnet set, så vil jeg sige at CD1 er klasser foran CD 2 :) Men det er jo nok smag og behag :wink:

01 de-grees v.s. the real booty babes - apologi 06:34
Godt remix må jeg sige.. Har ikke været så vild med nummeret, men synes det her remix får godt gang i nummeret uden at gøre det for meget BUM BUM, hvis i forstår :)

02 stonebridge - you dont know 02:54
Hvad kan man sige... Stonebridge har lavet et nyt hit... Hitter allerede på Radioseven... Venter på nogle fede remix :D

03 nari & milani pres. dek 32 - gnor (mail mix) 00:04
Underlig intro... Lyder ikke så godt, og synes det er noget langsomt til at komme igang.. Nummeret er bare ikke mig

04 the real booty babes - played-a-live 05:36
Sjovt at hører den gamle Safri Duo sang igen, og så med vocal... Ikke meget de har pillet ved den, men det er fint nok til at jeg gider at hører den igen :)

05 armand van helden - je taime (original) 07:21
Kan sådan set godt lide nummeret, men stemmen der i, er lidt underlig :?

06 vaca - move me 2008 daagard & morane remix 06:16
Sådan set ok, men nogle underlige lyde ind imellem

07 bob sinclair presents fireball - what i want 06:55
Remixet af en i forvejen god sang, og det er sådan set godt, men lyder som nogle Pacman/Bubble bobbel lyde der i, hvis i forstår :)

08 yanou feat. mark daviz - a girl like you (oz 05:57
Gammel klassiker, som bliver taget op, og det lyder sådan set godt :)

09 angello ingrosso axwell and laidback luke - 07:04
Kan ikke lide den gennemgående lyd der i, og så er det svært at kan lide nummeret :wink:

10 ian oliver feat. shantel - buccovina ian oli 03:10
Den kan jeg godt lide, og et af de bedste nummer på cden.. Så er der sådan set ikke mere at sige :)

11 rushroom feat.fara - better of alone 03:21
Kanon remix af Alice Deejay nummer, og er total vild med det nummer :D

12 alchemist project - viva carnival 03:15
Lyder egentlig også meget godt, og også et af de bedre nummer :)

13 kelly rowland v.s. the vengaboys - super tro 05:23
Kanon nummer, og egentlig en sjov sammensætning at sætte Kelly Rowland og Vengaboys sammen, men det fungere perfekt :D De første 10 sek kunne dog fjernes, men resten er super <-- FAVORIT NUMMER på CD'en

14 groovestylerz - proove your love (2-4 groove 06:08
Fint nok nummer, men når man ser på navnet Groovestylerz og 2-4 Grooves tidligere sange, og remix så havde jeg forventet et hit, men det når bare ikke helt derop

15 run dmc v.s. bodyrox - yeah its like this 05:42
Er ikke så vild med bodyrox -Yeah Yeah, og da den går igennem meget af det her, så er jeg heller ikke så vild med den her bootleg

cd2

01 faithless - a kind of peace - gabriel and dr 08:24
Faithless er ikke hvad de har været... Eller så er det remix der kikser.. Er bare ikke min favorit :)

02 westlife - us against the world (wideboys cl 05:55
En lidt ukendt nummer at tage op med Westlife og remix. Nummeret er godt nok, men så er det vidst heller ikke bedre :wink:

03 depeche mode - enjoy the silence (vino gomie 06:45
Underligt remix, hvor det lyder som om de har fjernet orginalen...Det nummer burde kunne remixes bedre...

04 tocadisco - morumbi 05:40
Et af de bedre nummer på CD2, men mangler måske et klimax til at løfte det lidt op...

05 utah saints - something good 2008 (bart b mo 07:34
Det her nummer er bare ikke mig... Kan slet ikke lide det......

06 scooter - b.o.b. 03:41
Lyden er sådan set god nok.. Minder dog ikke så meget om de andre Scooter sange, og måske noget vocal på kunne måske få det lidt op :)

07 splittr - all alone (radio edit) 03:00
Vokalen er sådan set nok, men kan ikke lide den lyd, som fx er der efter 41 sek, og den er der meget i sangen... Kunne man fjerne den lyd, og give den et remix, så kunne
det blive godt :)

08 Âme - rej (pastaboys club mix) 07:44
Det her lyder bare underligt...

09 david jordan - sun goes down ( hi tack remix 03:19
Lad os bare det sådan her: Hi tack var bedre til at remix Filterfunk - S.O.S. (Message In A Bottle)

10 ron carroll - walking down the street 06:54
Underlig start, og bare generelt et underligt nummer.. Rappet eller hvad det skal forestille er heller ikke så godt

11 gary d. - metamorphosis 06:55
Et af de bedre nummer på CD2, og tror at jeg i fremtiden kommer til at hører det her mere og mere

12 muttonheads & mathieu bouthier aka serial cr 05:52
Sådan set et godt nummer, men et rigtigt godt remix af orginal nummeret, så vil det blive løftet endnu højere op

13 f and martinengo - lets go out tonight 03:52
Faktisk det samme, som nr 12

Men ellers er det bare at sige, at det er genialt lavet, og fedt at i gider at bruge tid på sådan noget :D Er ny bruger, så vil da lige hører de tidligere måneders udgivelser :) Men stor ros :)
Billede
Bobo-Denmark
Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden

Re: Tunes of the Month April 2008

Indlæg af Bobo-Denmark »

3dotz skrev:Lad os høre hvad I synes.

...

edit: Overskrift rettet fra Area til April

Jeg synes overskriften skulle ændres til Marts.. :wink: :wink:

Men ellers en kanon opsamling.. Thumps up herfra :D
Mvh

Bobo-Denmark
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

1. De - Grees V.s. The Real Booty Babes - Apologize (Ti-Mo Vs Stefan Rio Club Mix) < springer jeg let hen over da jeg ikke er til chessy dance musik J

2. Stonebridge – You Don’t Know < letfordøjeligt og glad house musik i den poppede ende.

3. Nari & Milani Pres. Dek 32 - Gnor (Mail Mix) < et af de bedre electro tracks jeg har hørt i den sidste tid

4. The Real Booty Babes - Played-A-Live < gider jeg ikke bruge tid på.

5. Armand Van Helden - Je Taime (Original) < Van Helden er som regel sej, har dog hørt bedre fra ham.

6. Vaca - Move Me 2008 Daagard & Morane Remix < lyder lækkert men som om der mangler en del bass?

7. Bob Sinclair Presents Fireball - What I Want (Wideboys Club Mix) < stor forbedring fra originalen, sweet jackin’ house.

8. Yanou Feat. Mark Daviz - A Girl Like You (Ozi Remix) < bræk

9. Angello Ingrosso Axwell And Laidback Luke - Get Dumb-(Giorgio Prezioso And Libex Remix) < Foretrækker originalen, men rart med et nyt take, dejlig mørk sound.

10. Ian Oliver Feat. Shantel - Buccovina Ian Oliver's Radio Mix (Radio Edit) < cirkus musik )-:

11. Rushroom Feat.Fara - Better of Alone < måske for 10 år siden

12. Alchemist Project - Viva Carnival < bræk

13. Kelly Rowland V.s. The Vengaboys - Super Trouper Mix < skidt skidt bootleg, dårlig klippet og uden flow.

14. Groovestylerz - Proove Your Love (2-4 Grooves Remix) < kedelig pop house

15. Run Dmc V.s. Bodyrox - Yeah Its Like This < rodet og dårligt klippet.

CD2

1. Faithless - A Kind of Peace - Gabriel and Dresden Remix < super coolt remix G&B har fået skruet sammen her, har rykket på det i et godt stykke tid efterhånden.

2. Westlife - Us Against The World (Wideboys Club Mix) < bræk

3. Depeche Mode - Enjoy The Silence (Vino Gomiero And Colombo Remix) < kedelig electro voldtægt af DP.

4. Tocadisco – Morumbi < endnu en lækker sang fra Tocadisco

5. Ütah Saints - Something Good 2008 (Bart B More Remix) < Bart. B More er virkelige ude med nogle seje remixes for tiden, super cool jackin’ house, Van She remixet er også toppen.

6. Scooter – B.O.B. < halvhjertet forsøg på at lave et cover af Moby – Go, meget skidt.

7. Splittr – All Alone – stadig fedt nr. men snart et år gammel?

8. Ame - Rej (Pastaboys Club Mix) < Super klub klassiker, men 4 år gammel burde ikke finde vej til denne opsamling.

9. David Jordan - Sun Goes Down ( Hi Tack Remix ) < kedeligt, lyder som alt andet electro for tiden.

10. Ron Carroll - Walking Down The Street < originalen er okay, men Bart B More remixet er bomben.

11. Gary D. – Metamorphosis < lyder som et trance nr. fra omkring 2001, ikke lige mig.

12. Muttonheads & Mathieu Bouthier aka Serial Crew - Make Your Own Kind Of Music (Original Mix) < hvad skal vi med alle de coverversioner?

13. F and Martinengo - Lets Go Out Tonight < kedeligt, ikke mig.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Splitter hørte jeg første gang midt i 2006 tror jeg. Hvad er egentlig jeres kriterier for udvælgelsen til CA TOTM?
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Som regel hvad der lige er aktuelt...

Splitter lå på en ny sampler så derfor den kom på...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

OK, stadig et fedt track jo så der skal ikke lyde noget ondt herfra. Som sædvanlig med TOTM er der kun et par sange der falder i min smag. Men vi kan jo ikke alle vinde hvergang :)
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

raffay skrev:OK, stadig et fedt track jo så der skal ikke lyde noget ondt herfra. Som sædvanlig med TOTM er der kun et par sange der falder i min smag. Men vi kan jo ikke alle vinde hvergang :)
Hvilke kan du li'?

Du må gerne lave en kort review af de tracks :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

gentlemanfinn skrev:12. Muttonheads & Mathieu Bouthier aka Serial Crew - Make Your Own Kind Of Music (Original Mix) < hvad skal vi med alle de coverversioner?
haha.. endnu en cover version, og så med denne titel :lol:..
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

Generelt vil jeg sige at det er KANON !

- virkelig fedt denne månede..

Det var det.. ;)
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Hold da op. Skal love for min anmeldelse sidste måned fik sat gang i tastaturerne igang ude bag skærmene :)

Har ikke hentet "lortet" endnu så vil ikke sige noget som helst..
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
DJSofi2k1
Kontakt:

Hvor? hvor finder jeg disse opsamlinger?

Indlæg af DJSofi2k1 »

Hvor? hvor finder jeg disse opsamlinger?

Er det bare den lille nordjyde som er lidt dum? :-p
----Stay DJ----
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

De bliver lagt op i generelt om musik http://www.chartattack.dk/viewforum.php?f=13
Hurtigere klovn, hurtigere..
Besvar