jeg er helt enig. Og det der var en der nævnte med, at de skal respektere hvis de får et nej, er vist ikke helt sandt. Jo måske, men det bliver bare ikke fulgt så. I hvert fald ikke dem, der står i Aalborgs gågader.Down1 skrev:Det kan godt være det ikke er dem alle sammen. Men hvis man er inde i byen kan man på en god dag måske nøjes med at støde ind i dem to gange. Jeg syntes bare at det i bund og grund er forkert, at de sådan skal opsøge folk. Hvis jeg vil støtte dem, er det fordi jeg går ind for deres sag og ikke fordi man møder dem i tide og utide inde i byen.
INGEN Boykot af indsamlingen til sudan! [det var en and]
Redaktør: Moderators
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Kommer igen an på, hvilken organisation det er.. Jeg kender som sagt mest til FKN.. De har deres interne regler.. Der er en anden organisation, jeg kan ikke huske hvilken, men det er ikke nødhjælp, der også huserer i Aalborgs gader, hvor medarbejderne er provisionslønnede.. De bliver ved med at presse.. Prøv at ligge lidt mærke til, hvem der er de trælse næste gang du går en tur inde i byen.. Kender de fleste F2F medarbejdere FKN har gående rundt i Aalborgs gader og de er nogle rigtigt flinke mennesker..Sunshine skrev:jeg er helt enig. Og det der var en der nævnte med, at de skal respektere hvis de får et nej, er vist ikke helt sandt. Jo måske, men det bliver bare ikke fulgt så. I hvert fald ikke dem, der står i Aalborgs gågader.Down1 skrev:Det kan godt være det ikke er dem alle sammen. Men hvis man er inde i byen kan man på en god dag måske nøjes med at støde ind i dem to gange. Jeg syntes bare at det i bund og grund er forkert, at de sådan skal opsøge folk. Hvis jeg vil støtte dem, er det fordi jeg går ind for deres sag og ikke fordi man møder dem i tide og utide inde i byen.