Hej.
Vi er et hold som er ved at starte et magasin op om fildeling: STEAL THIS MAGAZINE. Hjemmesiden findes her: http://www.stealthismagazine.org, og du kan tilføje dig nyhedsbrevet her: http://aacl.clanteam.com/ (nede).
VI SØGER FOLK TIL AT SKRIVE ARTIKLER!
Skriv i tråden eller i PM
Liste over ting og sager der evt. kunne være deri:
Sagen om TPB
Anmeldelser af programmer, sider, trackere, torrents osv.
Månedens torrent, spil,rip,film,magasin, crack,track,side.
Lir: Computere, mode osv.
Meningsmålninger
Undersøgelser
Interviews
Nyheder
Nye sider og trackers osv.
Emnet fildeling i det hele taget
Lidt offtopic
evt. meget mere
Magasin om fildeling
Redaktør: Moderators
hvad er konceptet, er I for/imod fildeling? Jeg går ud fra dette skal afspejle sig i de artikler der skal skrives..
jeg synes ikke umiddelbart at hjemmesiden har ret meget at gøre med det du skriver om her. Måske det bare er mig.. Men du skriver også at det er et nyt koncept. Sidste gang der er skrevet på den hjemmeside var i 2006?
jeg synes ikke umiddelbart at hjemmesiden har ret meget at gøre med det du skriver om her. Måske det bare er mig.. Men du skriver også at det er et nyt koncept. Sidste gang der er skrevet på den hjemmeside var i 2006?
Hjemmesiden er en generic Joomla (det er et CMS) setup indtil videre uden ændringer, så der går nok lidt før de får gjort det klart til launchSunshine skrev:hvad er konceptet, er I for/imod fildeling? Jeg går ud fra dette skal afspejle sig i de artikler der skal skrives..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ud fra de markerede emner vil jeg gætte på, at de er for fildeling:
Sagen om TPB
Meningsmålninger
Undersøgelser
Interviews
Nyheder
Lidt offtopic
evt. meget mere
Sagen om TPB
Meningsmålninger
Undersøgelser
Interviews
Nyheder
Lidt offtopic
evt. meget mere
Lige en tanke. Hvis det er et magazin om fildeling (og det kan man så mene om hvad man vil), så få slettet alt det andet lort alle de andre magaziner også skriver om. "Compitere, mode og lidt offtopic". Keep it simple. Hvis jeg var interesseret i et magazin om fildeling, vil en Mads Christensen sektion blot irritere og forvirre mig.
Er jere interviews, undersøgelser, nyheder og meningsmåliinger (tænk her troede jeg en meningsmåling også var en undersøgelse, men så blev jeg så meget klogere) ikke omhandlende fildeling, så undlad at have dem med. Det er jo ikke et livsstilsmagazin
Er jere interviews, undersøgelser, nyheder og meningsmåliinger (tænk her troede jeg en meningsmåling også var en undersøgelse, men så blev jeg så meget klogere) ikke omhandlende fildeling, så undlad at have dem med. Det er jo ikke et livsstilsmagazin
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright