Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Nogle venner og jeg overvejer at bygge en tømmerflåde/båd'ish ting og skal derfor bruge nogle af de der blå plastiktønder (helst så store som muligt) a la de her:
Er der nogen der ved hvor man kan få fat i sådan nogle sjovere? Og hvor meget de ca. koster?
Okay jeg holder min kæft - jeg fik crappy karakterer i fysik. Havde bare regnet med, at når det var metal, så ville det ikke flyde så godt som med plastik.
goafreak skrev:Okay jeg holder min kæft - jeg fik crappy karakterer i fysik. Havde bare regnet med, at når det var metal, så ville det ikke flyde så godt som med plastik.
hæhæ.
Så metal flyder ikke ?.
Har du nogensinde spekuleret over hvad materiale man laver skibe af ?..
goafreak skrev:Okay jeg holder min kæft - jeg fik crappy karakterer i fysik. Havde bare regnet med, at når det var metal, så ville det ikke flyde så godt som med plastik.
hæhæ.
Så metal flyder ikke ?.
Har du nogensinde spekuleret over hvad materiale man laver skibe af ?..
Zivago
1-0
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
goafreak skrev:Hold nu op.. Hehe. Well har fundet ud af de sælger dem i Silvan, så hopper ned forbi der.
Chreddy, skriv noget dumt for fanden.
Hvad er der nu galt med Maunus?
Han kunne da også komme med en kvik kommentar, alá: "Jeg har også bygget en tømmerflåde"
Det ville være for relevant - mere noget i stil med...
"Jeg har hørt om en der byggede en tømmerflåde en gang, men kan ikke huske hvem det er - han var vist skaldet og havde en kat - katten hed vist Oskar - ved ikke om det hjælper?"
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak skrev:Hold nu op.. Hehe. Well har fundet ud af de sælger dem i Silvan, så hopper ned forbi der.
Chreddy, skriv noget dumt for fanden.
Hvad er der nu galt med Maunus?
Han kunne da også komme med en kvik kommentar, alá: "Jeg har også bygget en tømmerflåde"
Det ville være for relevant - mere noget i stil med...
"Jeg har hørt om en der byggede en tømmerflåde en gang, men kan ikke huske hvem det er - han var vist skaldet og havde en kat - katten hed vist Oskar - ved ikke om det hjælper?"