Sure thing...FrZ skrev:
Du ville sikkert også blive et hit hos mt^1
Spiritus til weekenden
Redaktør: Moderators
Hvad er CC cola? og hvordan fanden får du en cava op på 40%? Som du selv siger, er cava det samme som champagne blot lavet i andre distrekter - deraf samme alkoholprocent... Altså omkring 13%Raun skrev:CC Cola !
Med is og lemon, det går lige i dolken.
Ellers så se om du kan få fat i noget Cava. Spaniens svar på champagne.
Mindes stadig studieturen til barcelona med fryd. En flad dansk 20'er for vand med brus og 40 %.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det sq rigtig det du siger med cava. Fik da lige en mindre hjerneblødning.FrZ skrev:Hvad er CC cola? og hvordan fanden får du en cava op på 40%? Som du selv siger, er cava det samme som champagne blot lavet i andre distrekter - deraf samme alkoholprocent... Altså omkring 13%Raun skrev:CC Cola !
Mindes stadig studieturen til barcelona med fryd. En flad dansk 20'er for vand med brus og 40 %.
CC - Canadian Club - Whisky
Og så med cola...
Canadian er en god røget whiskey.. Den ynder jeg også selv at nyde en gang i mellem...Raun skrev:Det sq rigtig det du siger med cava. Fik da lige en mindre hjerneblødning.FrZ skrev:Hvad er CC cola? og hvordan fanden får du en cava op på 40%? Som du selv siger, er cava det samme som champagne blot lavet i andre distrikter - deraf samme alkoholprocent... Altså omkring 13%Raun skrev:CC Cola !
CC - Canadian Club - Whisky![]()
Og så med cola...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
De folk der hælder cola i deres whiskey er samme typer af mennesker der fortynder whiskey smagsmæssigt ved at komme isterninger. På den anden side er det nok også de samme mennesker, der mener at Jack Daniels er en god og ordentlig whiskey... Der står jo 12 years på et par af flaskerne 
Iøvrigt ny ynglindsdrik. Jeg var på café i går aftes og fik en fantastisk blanding. Det lyder som noget af det mest sære i verden (jeg rynkede på næsten i hvert fald da det blev foreslået), men smager hamrende godt.
1 stort ølglas/krus
Fyld glasset 1/3 op med cola
Fyld op med Franziskaner Weissbier (den lyse af slagsen)
Rør forsigtigt rundt (ellers bruser den over grundet colaen.
Åbn kæften og hæld drikken i svælget. MUMS!
Iøvrigt ny ynglindsdrik. Jeg var på café i går aftes og fik en fantastisk blanding. Det lyder som noget af det mest sære i verden (jeg rynkede på næsten i hvert fald da det blev foreslået), men smager hamrende godt.
1 stort ølglas/krus
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ja de fablede godt nok om en tysk specialitet. Men det var det kogte skinke jeg fik på HofBrauhaus i München også, så det er ikke ensbetydende med at tyske specialiteter er noget jeg finder smageligt. Desuden bryder jeg mig normalt ikke om hvedeøl. 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
En ting der røg lige på min menu for et års tid siden var sambucca. En ordentlig kvalitets sambucca i shot - og så ikke noget med hverken kaffe eller ild. Det smager faktisk rigtigt lækkert.QrazyLeg skrev:De folk der hælder cola i deres whiskey er samme typer af mennesker der fortynder whiskey smagsmæssigt ved at komme isterninger. På den anden side er det nok også de samme mennesker, der mener at Jack Daniels er en god og ordentlig whiskey... Der står jo 12 years på et par af flaskerne :roll:
1 stort ølglas/krus
Ellers så fyrer jeg normalt king george i min cola - til tider en bourbon (er lidt sødere og rundere i smagen). - Det er lige i bollerne så godt det :)