Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Cokeline skrev:Iøvrigt hvis i nogen sinde stødder på den her
LAD VÆRE MED AT DRIKKE DET!!!
Det er virkelig det væreste alkohol der findes og det uden sidestykke!
Fernet Branca, Rød Ålborg, Absinth er intet ved siden af den!
Så så, nu skal du være sød. Der hvor jeg kommer fra, der drikker vi det morgen middag og aften. Det er trods alt national drikken. Vitaminos you know. Its all good. Smager faktisk skide godt iskold!
Jeg vil også sige at æselsparket er et af de mindre behagelige bekendtskaber jeg har stiftet igennem tiderne.
Ellers, tjek den her side: www.tilbudsugen.dk de har samlet tilbudene på en side
Cokeline skrev:Iøvrigt hvis i nogen sinde stødder på den her
LAD VÆRE MED AT DRIKKE DET!!!
Det er virkelig det væreste alkohol der findes og det uden sidestykke!
Fernet Branca, Rød Ålborg, Absinth er intet ved siden af den!
Så så, nu skal du være sød. Der hvor jeg kommer fra, der drikker vi det morgen middag og aften. Det er trods alt national drikken. Vitaminos you know. Its all good. Smager faktisk skide godt iskold!
Jeg vil også sige at æselsparket er et af de mindre behagelige bekendtskaber jeg har stiftet igennem tiderne.
Ellers, tjek den her side: www.tilbudsugen.dk de har samlet tilbudene på en side
Kommer du fra Ungarn? Det ville også forklare den ørn og hangen til "national accelerator" din gammle kommunist
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
I en shaker med en alm. 25cl Cocio.
Masser af is. Skal være RIGTIG kold
Op i omkring 20 shot glas eller et stort glas med sugerør.
Går som "Mylderbæ" blandt venner og der kan drikkes mange på en aften!
Kræver dog at man som minimum kan lide Cocio
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.