Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg står og skal i byen lørdag, inden er der selfølgelig den obligatoriske fest inden by-turen. Dog mangler jeg lidt spruttlewasser (spiritus, og jeg ved godt det ikke betyder det) Havde allermest satset på den gode Captain Morgan, men der er ingen steder de har ham på tilbud, så hvad kan alternativt være?
Og er der noget på tilbud lige pt. i landets butikker? Syntes jeg har kigget alle reklamer igennem...
HAHA Gammel Dansk! Fy for **** det er ligeså slemt som Fernet Brancha/Mint. Aldrig har jeg været så dårlig efter og ha' drukket sådan noget til et fri-bar arrangement. Planen var at smage samtlige shots i baren incl. Gammel Dansk Fernet Brancha, mv.
100 spir... så er du stangstiv resten af aftenen...
Problemet er bare at det også skal ned, og når det ikke smager godt, så drikker man også mindre = Mindre fuld... Men det kan da godt ske jeg skal lære og beherske mig. Tør slet ikke tænke på min lever...
Nogen siger det er lidt ligesom jägermeister men lige efter du har drukket det bliver det mega bittert og din tunge bliver ufattelig tør...
Det smager som når du har et permanent surt opstød. Hvis du så drikker noget for at lindre den smag bliver det bare værre og du kan ca. sidde med den smag i 20 min. Hvis du ikke er så meget for stærk sprut så lad være med at drikke det fordi så kaster du altså op... Det måtte jeg sande da jeg fik et enkelt shot af det... Aldrig mere!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Cokeline skrev:Iøvrigt hvis i nogen sinde stødder på den her
LAD VÆRE MED AT DRIKKE DET!!!
Det er virkelig det væreste alkohol der findes og det uden sidestykke!
Fernet Branca, Rød Ålborg, Absinth er intet ved siden af den!
Haha, hvor fedt... Kendte nogen som ALTID drak Unicum - noget med hiphop og sådan :)
Forresten så er den heller ikke værre - come on... Har sgu efterhånden hyret alt ned - et æselspark er også langt deroppe af... Og så var der det der "tandpasta" shot de kørte i en periode - det varmt - føj for satan.
Men det VÆRSTE er alligevel en af mine venners hjemmelavede HVIDLØGSSNAPS RADIATORVARM! En manddomsprøve af kaliber!