Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Klub Lyn skrev:/// LYN/// en ny og alternativ natklub, som konstant fornyer sit Dj line-up, der vil præsentere det mest nyskabende og etableret indenfor den danske og internationale elektroniske musikgenre. LYN er en natklub hvor døren er åben for dig og alle andre der er interesseret i en brag af en fest HVER FREDAG.
Hoved eventet:
Line up:
T.O.M(Poker Flat/Culture Box/ Artrebels)
Djuna Barnes(VEGA/SLIK/Jolene)
FLIP( Brut! Rec./London)
Sorte Slyngel(Coma/Raw)
Jean Eric von Baden(NASA/Burn/Hard Couture)
Dan Madsen(YoHad/Killing It)
20kr indgang hele natten
Ingen gæsteliste!
I mine øjne et af de mest spændende projekter i nyere dansk klublivstid. Helt sikkert værd at tjekke ud, især hvis de holder det høje niveau af dj's - og lige for at promote min ven Flip, så ligger han nummer 1 på iTunes dance downloads :)
Solidt line up
Håber dog ikke at der kommer for mange af lørdags gæsterne forbi
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Ja så kommer jeg ikke. Så føler man sig jo ikke længere fin når man kommer ind. Tænk på cremen af danske realitystjerner ikke længere kan føle sig ekstra seje, når de skal mænge sig ned pøblen.
...
Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det gas. Det lyder som en spændende klub.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Klub Lyn skrev:/// LYN/// en ny og alternativ natklub, som konstant fornyer sit Dj line-up, der vil præsentere det mest nyskabende og etableret indenfor den danske og internationale elektroniske musikgenre. LYN er en natklub hvor døren er åben for dig og alle andre der er interesseret i en brag af en fest HVER FREDAG.
Hoved eventet:
Line up:
T.O.M(Poker Flat/Culture Box/ Artrebels)
Djuna Barnes(VEGA/SLIK/Jolene)
FLIP( Brut! Rec./London)
Sorte Slyngel(Coma/Raw)
Jean Eric von Baden(NASA/Burn/Hard Couture)
Dan Madsen(YoHad/Killing It)
20kr indgang hele natten
Ingen gæsteliste!
I mine øjne et af de mest spændende projekter i nyere dansk klublivstid. Helt sikkert værd at tjekke ud, især hvis de holder det høje niveau af dj's - og lige for at promote min ven Flip, så ligger han nummer 1 på iTunes dance downloads
Ses vi - det håber jeg nok vi gør
Og nummeret lå også nr. 1 på Beatport samt blev spillet et par gange i De sorte spejdere.. ret godt gået
Ja så kommer jeg ikke. Så føler man sig jo ikke længere fin når man kommer ind. Tænk på cremen af danske realitystjerner ikke længere kan føle sig ekstra seje, når de skal mænge sig ned pøblen.
...
Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det gas. Det lyder som en spændende klub.
^^ som du selv skriver... selvom det kan gå HELT galt med antallet af clubbere, så er det da SÅ befriende, at det er uden liste, invitation, picker og hvad der ellers hører til. Det er bare god gammeldags RAVE-TILL-YA-BRAKE.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.