løse Taster til en IBM Lenovo Thinkpad x61s

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
showbizz
Kontakt:

løse Taster til en IBM Lenovo Thinkpad x61s

Indlæg af showbizz »

Hejsa

I dag da jeg kom hjem fra arbejde oglige skulle checkemail... var jeg nær gået i selvsving...Min kære lille søn på 3 år der virkelig er kommet i trodse alderen har haft pillet vedbin bærbar... :evil: Han har åbentbart syntes det var sjov at tage flere af tasterne af... Men selve ophænget de sidder i er nu knækket.. :( på flere af tasterne dvs. de kan ikke sidde fast længere...

Kan man købe sådan nogle i løssalg et eller andet sted ???

Kan ikke rigtig finde noget hos IBM...

Håber i kan hjælpe....det er lidt ærgeligt...for ikke at sige MEGET...

Showbizz
Zivago

Indlæg af Zivago »

Æh altså. Du bliver vist nød til at købe et ny tastatur. (Det er nemt at skifte).

Du kan købe det her:
http://www.keyboardx.dk/navn/IBMThinkpa ... duler.aspx
(Der er en del af http://www.notebookonline.dk/main/ - som har masser af løsdele til PCér)

Zivago
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvor gammel er den? For der er 3 års carry-in garanti hos Lenovo/IBM. Du kunne måske få det til at lyde som slidtage?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
showbizz
Kontakt:

Indlæg af showbizz »

Jeg takker for svarene.... Jeg vil undersøge det nærmere, det du skrev Zivago...

Ang det du skrev med garantisagen....Tror jeg ikke er muligt... Men jeg kan da prøve...

showbizz
Besvar