Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
T-Man det hjælper ikke at klikke flere gange..
og ja, har lagt mærke til et ret stor boost.. forleden var jeg på omkring 110 nu er jeg på omkring 140 indbyggere ..
kan dog ikke se hvordan du vil have jeg ska lave statistik..
chreddy1 skrev:nu har jeg så allerede fået lidt over 100 nye indbyggere, siden odder lavede denne tråd ..
Ja er det ikke nice? Jeg så lige at både Goafrek, Cokeline og frz har været inde og klikke Kom i gang folkens! Der er stadig lang vej til #1 i DK og er I syge for nogle bygninger
chreddy1 skrev:nu har jeg så allerede fået lidt over 100 nye indbyggere, siden odder lavede denne tråd ..
Ja er det ikke nice? Jeg så lige at både Goafrek, Cokeline og frz har været inde og klikke Kom i gang folkens! Der er stadig lang vej til #1 i DK og er I syge for nogle bygninger
ja det så jeg også .. men spørgsmålet er hvornår jeg får unlocket links til at forbedre "security".. for det troede jeg at man fik ved nr 200.. men jeg er på 231 nu, og stadig intet nyt link :S.. så det må vel være ved 250 eller 300.. flere indbyggere tror jeg bestemt ikke der skal til..
Så passerede vi de 300 indbyggere, så nu kan Chreddy få bekæmpet kriminalitet. Han mangler desuden også både mere arbejde og mere traffic så bare kom i gang Ikke så mange indbyggere lige nu tror jeg
yaay .. så ska der bare lige rettes lidt op på nogle ting..
Unemployent ligger på 3% - der skal klikkes et par gange på Network
Transport ligger på 97% - der ska klikkes et par gange på Transport
Criminality ligger på 1% - kun få klik her ..