nogle sjove, fede eller oppuster - hvad som helst, hvad kunne et fedt kampråb være?
kampråb
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Tror jeg sgu hans omgangskreds (if such a thing exist) bruger det udtryk titDjMail skrev:hold nuuuu kæææææææft DREAAAS!!!!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Og det er du ikke [ny]?stacok skrev:giv dog knægten en chance?
han er ny, og det burde i respektere!
DjMail, du virker top umoden:-)
Her tænker jeg på din jomfruelige post-counter (1 indlæg ved redaktionens afslutning)
Iøvrigt er vi pr. definition hamrende umodne på CA, når der kommer umodne topics
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
- Plys - det nye kuld
Åh, jamen jeg mener skam bare at du er også helt spritny (indmeldt idag torsdag),
og når du er dét, så har du formentligt ingen idé om hvad der er normal jargon på CA, og du er måske i besiddelse af ligeså lidt sarkasme.
Men du kan godt melde dig til aftenskole i sarkasme - det er en egenskab du får god brug for, hvis du vil komme her fremover
Vi er skam flinke folk, og giver folk en chance her, men den eneste måde man kan falde til på, er jo at deltage - og når man stikker næsen frem, risikerer man som bekendt at den kommer i klemme.
På CA er det dog altid venligt ment...
PS : Jeg stemmer for DaClowns forslag.
FÆÆÆÆÆSSSSEEEE
og når du er dét, så har du formentligt ingen idé om hvad der er normal jargon på CA, og du er måske i besiddelse af ligeså lidt sarkasme.
Men du kan godt melde dig til aftenskole i sarkasme - det er en egenskab du får god brug for, hvis du vil komme her fremover
Vi er skam flinke folk, og giver folk en chance her, men den eneste måde man kan falde til på, er jo at deltage - og når man stikker næsen frem, risikerer man som bekendt at den kommer i klemme.
På CA er det dog altid venligt ment...
PS : Jeg stemmer for DaClowns forslag.
FÆÆÆÆÆSSSSEEEE
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
- Plys - det nye kuld
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Plys - det nye kuld skrev:Og det er du ikke [ny]?stacok skrev:giv dog knægten en chance?
han er ny, og det burde i respektere!
DjMail, du virker top umoden:-)
Her tænker jeg på din jomfruelige post-counter (1 indlæg ved redaktionens afslutning)
Iøvrigt er vi pr. definition hamrende umodne på CA, når der kommer umodne topics
Da meget sjovt at de 2 bruger har alle deres indlæg fra den samme IP.
Så skal lige vide om i er et hold eller skitso ? hehe
Kampråb kunne være
Hvad vil vi ha? find selv på noget, men kunne godt være fæssseee
eller
Hvad skal de ha? find selv på noget, men kunne være softice.
Hygge med det.