Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Jeg skal til Amsterdam, hvis jeg kan finde en fornuftig fly afgang til ibiza dagen efter.
Men jeg har ikke rigtig planer om at forsøge de andre steder, ihvertfald ikke endnu. Der er stadig ifølge id-t selv, en stor forskel på kvaliteten af stederne.
I 2006 var jeg til Sensation White i Wroclaw, Polen. Lineup inkluderede ATB, Marco V og Above & Beyond blandt andre. Så jeg tror bestemt også det kommer an på line-up. Det var en fed oplevelse. Jeg kan kun tale godt om øst landende. Er tit taget på road trip de seneste år igennem øst europa i vinter ferien, og der har altid været en eller anden stor "tekno" fest, især i andledning af højtider. Prag, Bratislava og især Budapest kan jeg særlig anbefale. Og så gør det jo ikke noget at pris niveauet er betydeligt lavere der end herhjemme...
Så er der købt billetter, Vi er ca 8 indtil videre.. Håber det bliver bedre i år end sidste år. Vi flyver der ned igen så vi er der fredag og kan gå i byen om aften og så lige forbi red light district på vej hjem.. hehe
Inde på sensation whites hjemmeside står der "SENSATION WHITE IS COMING TO DENMARK" eller noget i den stil. Og så under tourplan står der Denmark - TBA.
Der her længe været rygter om at der skulle ske noget d. 15 november i Parken. Og når nu Sensation White længe har haft Danmark som TBA, og det
rent faktisk stod under news, ja så var det da nærliggende