Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
så har Fanta lanceret sin nye udgave af den gamle klassikersodavand. Samme navn, men bedre smag. Og den smager bedre, faktisk en hel del. Ikke kunstigt ligesom den "gamle" udgave (hvis man overhovedet kan sige, at sodavand ikke smager kunstigt) og den nye flaske er hyggelig
Jeg vil til enhver tid foretrække denne nye, fremfor den gamle.
Fik nogle prøver af den i Bilka, og den smager ude mærket. Og mener også den smager bedre en den gamle.
Synes den nye form på flasken er meget praktisk at holde på, og skruelåg på den lille flaske er også rart. Den skal jeg nok komme til at holde af. Og så ligener det en appelsin, surprice
Normalt synes jeg ikke om Fanta, men fik også lige en prøve af den i dag og til min overraskelse smagte den ganske fint. Som nogle siger, lidt hen ad den overlegne Squash..
Du mener forhåbentligt 25 cl for 0.25 ml er godt nok ikke ret meget. Og det er 0.25 cl heller ikke. 25 cl svarer til en alm. sodavand, hvis nogen skulle være i tvivl.
Rettet formatering i indlæg så citatet fremkommer
//QzL
Synes nu ikke der er noget nyt over den.. Smager af det samme, bare med lidt mere brus.. Holder mig stadig til Squash, når jeg skal ha en appelsinvand..
Tror nok den lille appelsin-flaske kun er et PR-stunt, som kun kører her i starten..
Jeg arbejder på en Statoil, der deler vi dem ud som gratis smagsprøver lige nu (hvis folk spørger pænt, eller køber 2 andre sodavand)..
CrazyBrain skrev:Tror nok den lille appelsin-flaske kun er et PR-stunt, som kun kører her i starten..
Det tror jeg du har ret i, for jeg tror der er utroligt meget spildplads, når de pakker tingene i kasser, og hvis der er noget, som er skidt, når varer pakkes, så er det spildplads.
Jeg sidder lige og tænker tilbage på 9. klasse, hvor vi skulle prøve at stille vores eget firma op på papiret og der ville min kammerat og jeg lave noget legetøj, som vi kunne få til at passe som sild i en tønde i en lastbil. Og det lykkedes. Vi havde bare ikke tænkt over at vi måtte konstruere en lastbil der var 16 meter bred og helt ufatteligt lang. Tror den var 36 meter eller sådan noget
Vil til enhver tid meget hellere foretrække Orangina som appelsinvand, også er det en glasflaske, hvad jeg synes er langt bedre at drikke af end en plasticflaske....
Også er deres røde version ligeledes langt bedre, end alt andet der findes på markedet.
LeG0lAsDK skrev:Vil til enhver tid meget hellere foretrække Orangina som appelsinvand, også er det en glasflaske, hvad jeg synes er langt bedre at drikke af end en plasticflaske....
Også er deres røde version ligeledes langt bedre, end alt andet der findes på markedet.
EOD
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.