Joke skyld i mega-evakuering

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Joke skyld i mega-evakuering

Indlæg af Cokeline »

Kode: Vælg alt

En sjov bemærkning udløste en gigantisk redningsaktion på Nordsøen i går, som involverede 13 helikoptere og 641 medarbejdere på hotelplatformen Safe Scandinavia, som ligger 282 kilometer ud for Aberdeen. 

En 23-årig kvinde er blevet anholdt og bliver i dag fremstillet i retten i Aberdeen. 

Tilsyneladende blev en sjov bemærkning fra kvinden om at placere en bombe på platformen taget lidt for alvorligt af nogle af de andre om bord. Og eftersom man er meget opmærksom på sikkerheden på Nordsøens arbejdspladser, blev det helt store maskineri sat i værk. 

Britannia Operators Limited, som ejer platformen, fortæller, at man nåede at evakuere 161 medarbejdere, inden redningsaktionen blev afblæst. Politiet sendte bomberyddere til platformen - men de fandt intet mistænkeligt. 

Skotlands justitsminister Kenny MacAskill forsvarer den storstilede aktion overfor BBC News 24: 

- Man må ikke tage en risiko midt i Nordsøen midt i den skotske vinter, siger han.
Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article973405.ece

Av av... Der er nok en der nu står til fyring og en klækkelig regning eller det der er værre.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Tja.. Lignende er jo set før.. Tænker på ham der blev anholdt i en lufthavn, tror det var heathrow, for at for sjov have sagt, at han havde et våben i tasken..

Folk må bare lære, at der er nogle steder, hvor der ikke lige er plads til en sådan bemærkning.. Ved godt det kan lyde lidt hårdt, at man skal straffes for en joke, men der er vel ikke nogen, der kunne finde på at gå ind i en bank og, for sjov, råbe at dette er et røveri....
Billede
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det er vel også begrænset hvor mange der finder sådan nogle kommentarer sjove.
Jeg vil nok ikke ligefrem skrige af grin hvis jeg arbejdede på en platform og en kvinde sagde at hun havde plceret en bombe. Jeg vil hverken grine eller tage det alvorligt - alt efter hvor godt jeg kender kvinden og i hvilket toneleje hun siger det i.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Det er måske os lidt at overreagere men for helvede jeg ville sku nødigt sidde på sådan en platform og tror der er en bombe på den.

Det er sku heller ikke lige en party starter vitighed at fyre af efter alle de bombe attentater der efterhånden har været rundt om!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Hun skal med til min fest, det er bombesikkert :D
He who dies with honor is a dead man!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hehe... :D Mon ikke hun får at høre for den til de næste mange julefrokoster..?! ;)
:D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

TheJackal skrev:Hehe... :D Mon ikke hun får at høre for den til de næste mange julefrokoster..?! ;)
:D
Hvis hun da lige må komme med :p
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar