Over 22 GB download og 4 der har sagt tak...
Ville være rart med lidt ris og ros
Known Issues
- *.SFV bad
//TOTM Crew
VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_February-2CD-2008-CA
Redaktør: 3dotz
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_February-2CD-2008-CA
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
22gb DL.. CA TOTM er vist ved at blive et større tiltag. Kender mange i min omgangskreds der venter med spænding hver måned
Det er som juleaften 12 gange om året
Endnu engang en lækker blanding af lidt af det hele. TOTM fortjener helt sikkert et "Best Buy" klistermærke på fronten af coveret som den mest alsidige compilation hvis man godt kan lide nye toner. Fedde Le Grand og Ida Corr, Robyn og Kleerup og ikke mindst Röyksopp og Trentemøller er døde selvom Aboslute Music etc. holder fast
Kort anmeldelse. kritisk og kold men jeg sætter ikke mindre pris på jeres arbejde af den grund!
CD1
°° 01 mondotek°-° alive (short version) °°
Er det ikke et ældre nummer?
°° 02 daft punk°-° harder better faster stronger 2 °°
IMO synd. Originalen vil altid have en plads i mit hjerte. Selvom Kany West fik lov til at kneppe den.
°° 03 comiccon°-° luvstruck °°
Lidt underligt at høre en 128BPM udgave af den når man selv har trampet rundt i sin tid til originalen. Men tjoh hvorfor ikke.
°° 04 eric smax°-° thats it °°
Hvad sker der med Salsa Guitaren? Den er jo nærmest på mode? Hvilket minder mig om den håbløst gamle anmeldelse af Let it Go på DJz.dk...
°° 05 phunk foundation°-° good vibration °°
Ik lige min smag. Global Deejayz og Sunblock får Electro influenza?
°° 06 kent°-° ingenting (shielder remix edit) °°
Hvorfor tænker jeg Personal Jesus?
°° 07 dominatorz°-° do you love me (dj jeroenski r °°
Ørefængende Electro af den bedre klasse. Mixet er dog jævnt klub orienteret. Bliver hurtigt ensformigt i Ipod'en
°° 08 kryztow de fier°-° the maze °°
Viser igen alsidigheden af TOTM. Fra musik jeg kan li til det jeg "kan" høre på til det jeg springer over.
°° 09 alphabeat°-° fascination (bimbo jones mix) °°
Har ville alsidigheden godt kunne have klaret at det havde været mixet af deres Boyfriend istedet for Fascination. Mixet er sgu fedt! For sig selv... Kan den fåes i en instrumental?!?
°° 10 rachel loy°-° i can feel it (lovin' me) (aud °°
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige her.. Blondie goes 2008 med lidt C64-JamesKayn-synth over?
°° 11 mighty dub katz°-° just another groove (toca °°
Skal være ærlig at sige at jeg har hoppet rundt til det her nummer i et stykke tid og at det ligger her på gør absolut ikke noget. Funky sager! Men sådan er det jo altid fra Dub Kattene
°° 12 jesselyn°-° celestine °°
Fedt break ~1:50! Men ikke et nummer der kommer til at ligge øverst på playlisten...
°° 13 sia°-° the girl you lost to cocaine (sander °°
Spændene titel.. Det her må være stinkende fedt på et rigtig rigtig tungt anlæg på et større sted. Kan ikke helt fordøje det i mine hørebøffer. Tror der skal lydtryk og tæthed på gulvet før det her er smadre fedt.
CD2
°° 01 bodyrox and luciana°-° what planet you on (d °°
Et nummer jeg ikke helt forstod endte op med Luciana. Det er som hun var 2006-2007 electro stemmen. Bodyrox skulle have fundet sig en anden frækkert til at synge det her. Godt valg af mix. Et af dem der holder!
°° 02 andy stroke°-° beautiful (original edit) °°
Alsidighed alsidighed. TOTM får mig til at høre musik jeg ikke normalt ville have brugt tid på at støve op. Taktaktak
°° 03 bossanova°-° stonecold (dj shog's 2faces rem °°
Minder mig om Action House / NewYork Løkken i "gamle dage"
°° 04 junkie xl°-° more (tocadisco remix) °°
Tocadisco.. Dem er i glade for ?
Tag et kik på Vandalism's remix på Beatport. Især Q45- Naughty og Bred - Boyz & Girlz og Junkyard. Indtil da så elsker Pacman det stadig 
°° 05 mark ves°-° i like it hard (mark ves remix) °°
Mark Ves har overbevist mig om jeg også godt kan lide det hårdt. Det kunne hende blondinen fra i Lørdags også
Spøg til side. Fedt nummer der ligesom 0113 Sia fortjener lydtryk..
°° 06 dj groovy°-° end of the new world (dj style °°
Hvornår kommer klimaks? Et godt åbningsnummer. Skulle måske have været 0101?
°° 07 john kano vs dj dome°-° bombay grooves (john °°
Haha det er satme en speciel sampling. Det er da fedt nok men vil nok ikke vinde plads i mit hjerte. Minder mig om Panjabi MC på kokain?
°° 08 dave armstrong°-° make your move (filthy ric °°
Aaarh det synes jeg satme ik det der. Hvorfor tæve et nummer der var og er stinkende fedt orignalt. Så hellere
Junior Jack - Dare Me (Stupidisco) (Eric Kuppers Electric Funk Mix)
°° 09 david kane°-° dream world (danny wild remix) °°
Jojo.. Måske dette dette vil gå godt i spænd med Dave Spoon - This Machine? Som forresten bruger en Vocal som Bodyrox godt kunne tage til sig! Eller Bonnie Bailey den frækkert!
°° 10 dirty south°-° the end (dirty south mix) °°
Salsa Guitar?!? Konspiration? Som 0206 kunne åbne skulle 0210 lukke ballet. Det her er sgu fedt nok. Breaket er lige på grænsen til at blive for langt. Men det blev det ikke. Og så kørte Electro-Bussen.
°° 11 joint operations centre°-° bass thing (origi °°
Tale er sølv, tavshed er guld. Så jeg holder min kæft og peger på ordet længere oppe. Alsidighed!
°° 12 britney spears°-° piece of me (bimbo jones m °°
Som rosinen i Pølseenden. Det kunne man jo ikke undgå. Selvom jeg nok er mere til originalen.. Hvis jeg overhovedet er til Britney.. Det skulle da lige være for et par år siden
Grr 
Tak for et godt arbejde igen denne her måned. Godt der er jul igen om 20 dage
Glæder mig allerede. Håber på at se nogle Vandalism Mix! 
Keep up the goodwork. Thumbs Up og alt det der!!
Det er som juleaften 12 gange om året
Endnu engang en lækker blanding af lidt af det hele. TOTM fortjener helt sikkert et "Best Buy" klistermærke på fronten af coveret som den mest alsidige compilation hvis man godt kan lide nye toner. Fedde Le Grand og Ida Corr, Robyn og Kleerup og ikke mindst Röyksopp og Trentemøller er døde selvom Aboslute Music etc. holder fast
Kort anmeldelse. kritisk og kold men jeg sætter ikke mindre pris på jeres arbejde af den grund!
CD1
°° 01 mondotek°-° alive (short version) °°
Er det ikke et ældre nummer?
°° 02 daft punk°-° harder better faster stronger 2 °°
IMO synd. Originalen vil altid have en plads i mit hjerte. Selvom Kany West fik lov til at kneppe den.
°° 03 comiccon°-° luvstruck °°
Lidt underligt at høre en 128BPM udgave af den når man selv har trampet rundt i sin tid til originalen. Men tjoh hvorfor ikke.
°° 04 eric smax°-° thats it °°
Hvad sker der med Salsa Guitaren? Den er jo nærmest på mode? Hvilket minder mig om den håbløst gamle anmeldelse af Let it Go på DJz.dk...
°° 05 phunk foundation°-° good vibration °°
Ik lige min smag. Global Deejayz og Sunblock får Electro influenza?
°° 06 kent°-° ingenting (shielder remix edit) °°
Hvorfor tænker jeg Personal Jesus?
°° 07 dominatorz°-° do you love me (dj jeroenski r °°
Ørefængende Electro af den bedre klasse. Mixet er dog jævnt klub orienteret. Bliver hurtigt ensformigt i Ipod'en
°° 08 kryztow de fier°-° the maze °°
Viser igen alsidigheden af TOTM. Fra musik jeg kan li til det jeg "kan" høre på til det jeg springer over.
°° 09 alphabeat°-° fascination (bimbo jones mix) °°
Har ville alsidigheden godt kunne have klaret at det havde været mixet af deres Boyfriend istedet for Fascination. Mixet er sgu fedt! For sig selv... Kan den fåes i en instrumental?!?
°° 10 rachel loy°-° i can feel it (lovin' me) (aud °°
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige her.. Blondie goes 2008 med lidt C64-JamesKayn-synth over?
°° 11 mighty dub katz°-° just another groove (toca °°
Skal være ærlig at sige at jeg har hoppet rundt til det her nummer i et stykke tid og at det ligger her på gør absolut ikke noget. Funky sager! Men sådan er det jo altid fra Dub Kattene
°° 12 jesselyn°-° celestine °°
Fedt break ~1:50! Men ikke et nummer der kommer til at ligge øverst på playlisten...
°° 13 sia°-° the girl you lost to cocaine (sander °°
Spændene titel.. Det her må være stinkende fedt på et rigtig rigtig tungt anlæg på et større sted. Kan ikke helt fordøje det i mine hørebøffer. Tror der skal lydtryk og tæthed på gulvet før det her er smadre fedt.
CD2
°° 01 bodyrox and luciana°-° what planet you on (d °°
Et nummer jeg ikke helt forstod endte op med Luciana. Det er som hun var 2006-2007 electro stemmen. Bodyrox skulle have fundet sig en anden frækkert til at synge det her. Godt valg af mix. Et af dem der holder!
°° 02 andy stroke°-° beautiful (original edit) °°
Alsidighed alsidighed. TOTM får mig til at høre musik jeg ikke normalt ville have brugt tid på at støve op. Taktaktak
°° 03 bossanova°-° stonecold (dj shog's 2faces rem °°
Minder mig om Action House / NewYork Løkken i "gamle dage"
°° 04 junkie xl°-° more (tocadisco remix) °°
Tocadisco.. Dem er i glade for ?
°° 05 mark ves°-° i like it hard (mark ves remix) °°
Mark Ves har overbevist mig om jeg også godt kan lide det hårdt. Det kunne hende blondinen fra i Lørdags også
°° 06 dj groovy°-° end of the new world (dj style °°
Hvornår kommer klimaks? Et godt åbningsnummer. Skulle måske have været 0101?
°° 07 john kano vs dj dome°-° bombay grooves (john °°
Haha det er satme en speciel sampling. Det er da fedt nok men vil nok ikke vinde plads i mit hjerte. Minder mig om Panjabi MC på kokain?
°° 08 dave armstrong°-° make your move (filthy ric °°
Aaarh det synes jeg satme ik det der. Hvorfor tæve et nummer der var og er stinkende fedt orignalt. Så hellere
Junior Jack - Dare Me (Stupidisco) (Eric Kuppers Electric Funk Mix)
°° 09 david kane°-° dream world (danny wild remix) °°
Jojo.. Måske dette dette vil gå godt i spænd med Dave Spoon - This Machine? Som forresten bruger en Vocal som Bodyrox godt kunne tage til sig! Eller Bonnie Bailey den frækkert!
°° 10 dirty south°-° the end (dirty south mix) °°
Salsa Guitar?!? Konspiration? Som 0206 kunne åbne skulle 0210 lukke ballet. Det her er sgu fedt nok. Breaket er lige på grænsen til at blive for langt. Men det blev det ikke. Og så kørte Electro-Bussen.
°° 11 joint operations centre°-° bass thing (origi °°
Tale er sølv, tavshed er guld. Så jeg holder min kæft og peger på ordet længere oppe. Alsidighed!
°° 12 britney spears°-° piece of me (bimbo jones m °°
Som rosinen i Pølseenden. Det kunne man jo ikke undgå. Selvom jeg nok er mere til originalen.. Hvis jeg overhovedet er til Britney.. Det skulle da lige være for et par år siden
Tak for et godt arbejde igen denne her måned. Godt der er jul igen om 20 dage
Keep up the goodwork. Thumbs Up og alt det der!!

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Jamen var enlig kun pga af det indlæg i review at jeg så den var der.
Så hentet den og har hørt meget af det igennem.
Kan godt ske det bare er mig og min musik smag, er mest til dance/trance volkal trance.
Altså var okay at høre på, men det er der meget lort der er...
Der er ikke rigtig nogen fede nummer på, er kun Britney jeg kommer til at høre flere gange og nok også lidt daft punk.
I kan nok ikke bruge det til så meget, men det er min mening... Har fortrudt at jeg smed dem over på en CD i bilen, skulle jo lige høre det.
Kan godt ske det bare er mig og min musik smag, er mest til dance/trance volkal trance.
Der er ikke rigtig nogen fede nummer på, er kun Britney jeg kommer til at høre flere gange og nok også lidt daft punk.
I kan nok ikke bruge det til så meget, men det er min mening... Har fortrudt at jeg smed dem over på en CD i bilen, skulle jo lige høre det.
Hej Will.Will skrev:Jamen var enlig kun pga af det indlæg i review at jeg så den var der.
Husk når du anmelder noget så fortæl hvad der ikke var godt. Istedet for at sige det meste var noget lort. Hvad var noget lort? Hvorfor?
Du skal tænkte alle de spørgsmål som TOTM crewet måske vil stille dig og svare på dem før de gør det. Ellers så falder din anmeldelse væk i mængden af indlæg i brokketråden. Håber DU kunne bruge den anmeldelse af din anmeldelse til noget?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.