Køb af NY bil..
Redaktør: Moderators
Køb af NY bil..
Hej alle sammen.
Jeg har kigget mig lidt rundt på nettet og syns ik jeg kan finde det jeg søger.
Jeg har kigget på en Chevrolet Lacetti 1,6i EDGE hos Chev selv, de var alt for dyre, så fandt jeg Aagesens-biler.dk og igennem ham har jeg opnået en okay fordelagtig pris.
Men jeg søger lidt flere sider som ham. Nogen der kan anvise mig en side med fabriksnye biler til omkring de 200.000,-
Det behøver selvfølgelig ik være Chev men der er ik så mange andre billige, pæne biler ellers. og den her har jo forsikring med i prisen over 3 år.
Er der evt nogen der har nogen ris/ros mod den her bil?
Jeg har kigget mig lidt rundt på nettet og syns ik jeg kan finde det jeg søger.
Jeg har kigget på en Chevrolet Lacetti 1,6i EDGE hos Chev selv, de var alt for dyre, så fandt jeg Aagesens-biler.dk og igennem ham har jeg opnået en okay fordelagtig pris.
Men jeg søger lidt flere sider som ham. Nogen der kan anvise mig en side med fabriksnye biler til omkring de 200.000,-
Det behøver selvfølgelig ik være Chev men der er ik så mange andre billige, pæne biler ellers. og den her har jo forsikring med i prisen over 3 år.
Er der evt nogen der har nogen ris/ros mod den her bil?
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hoopstar skrev:ved ik om lease er så fordelagtigt?
Den jeg har kigget på ovenover, med financiering, vil stå mig i 2300,- pr måned i 84mdr.
Jeg håber du mener 48 mdr og ikke 84
En af mine venner arbejder hos Fleggaard Leasing
http://fleggaard-leasing.dk/
Iøvrigt har forbrugerstyrelsen lavet en test samt en beregner om det kan svare sig fremfor bil køb
http://www.forbrug.dk/test/testbasen/bi ... /beregner/
http://www.forbrug.dk/test/testbasen/billeasing/
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Jeg købte en Lacetti 2.0 Diesel for 1½ måned siden, købte den som demo så fik den til 200K i steden for 220K og havet kun kørt 1500 km
Er rigtig glad for bilen, den trækker ret godt, vil dog anbefalet at få den sænket kostet mig 3000 orginalt fra forhandleren. Den er lidt for leven uden, ved høj fart i sving osv.
Er rigtig glad for bilen, den trækker ret godt, vil dog anbefalet at få den sænket kostet mig 3000 orginalt fra forhandleren. Den er lidt for leven uden, ved høj fart i sving osv.
Jeg ville da så inderligt håbe jeg mener 48 men i dagens danmark får man ikke en bil til en værdi af 200k til den nette sum af 100k ved finansiering.. det havde ellers været en edder smart forretning for mig.Cokeline skrev:Hoopstar skrev:ved ik om lease er så fordelagtigt?
Den jeg har kigget på ovenover, med financiering, vil stå mig i 2300,- pr måned i 84mdr.
nej hvis du lige fatter lommeregneren og siger 84*2300 så får du 190k.
Det er det 1,6 EDGE ligger råt: 170k + forsikring 10k + lev 3k = 183000.
Nu har jeg kigget lidt på det der Fleggard leasing.. Man skal jo aflevere bilen tilbage efter endt leasing. Hvad er så den fordel
så kommer jeg til over 4 år at ligge 160k og ik få noget ud af det i den anden ende?
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Hoopstar skrev:Jeg ville da så inderligt håbe jeg mener 48 men i dagens danmark får man ikke en bil til en værdi af 200k til den nette sum af 100k ved finansiering.. det havde ellers været en edder smart forretning for mig.Cokeline skrev:Hoopstar skrev:ved ik om lease er så fordelagtigt?
nej hvis du lige fatter lommeregneren og siger 84*2300 så får du 190k.
Det er det 1,6 EDGE ligger råt: 170k + forsikring 10k + lev 3k = 183000.
Nu har jeg kigget lidt på det der Fleggard leasing.. Man skal jo aflevere bilen tilbage efter endt leasing. Hvad er så den fordel
så kommer jeg til over 4 år at ligge 160k og ik få noget ud af det i den anden ende?
Det er alligevel 7 år for at afbetale 200.000?
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Hmm ja det kan man så diskutere.
Den koster nu heller ikke 3300 om måneden i leasing eller så har du ihvertfald fået et dårligt tilbud.
Du skal ikke bøvle med service og reperationer.
Nu kender jeg ikke din økonomi men går ud fra at du skal låne dem i banken. Så om du betaler dem et leasing selskab eller banken kan i min verden være hip som hap.
Men prøv den beregner jeg henviste til.
Den koster nu heller ikke 3300 om måneden i leasing eller så har du ihvertfald fået et dårligt tilbud.
Du skal ikke bøvle med service og reperationer.
Nu kender jeg ikke din økonomi men går ud fra at du skal låne dem i banken. Så om du betaler dem et leasing selskab eller banken kan i min verden være hip som hap.
Men prøv den beregner jeg henviste til.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Du kan når forsikringen ophører bruge bilen som udbetaling til ny bil - med samme forsikring ? Det har jeg tænkt mig og gøre. Jeg har en Colt nu fabriksny bil for 2300.- om måneden og det er med 3 års forsikring. Når de 3 år er gået og jeg får et tilbud, og det ikke er godt nok, bruger jeg bilen som udbetaling og køber en helt ny bil på samme måde indtil jeg kan få billig forsikring. Kan ikke huske hvor mange år jeg kører min over. tror det er 72 mdr. den kører over +/- lidt.Hoopstar skrev:Ja det er sådan tilbudene lyder..Cokeline skrev:Det er alligevel 7 år for at afbetale 200.000?
Jeg vil da hellere ligge 200.000 over 7 år og have en bil at sælge hvis ik den ryger inden.
End lease en bil for 160.000 over 4 år og ik have noget bagefter.
Jeg synes du burde overveje en kia eller hyundai.
De er bygget på japansk teknik hvor Chevrolet (Daewoo) er bygget over opel.
Jeg laver masser af biler til daglig både tyske, koreanske og japanske og jeg er ikke den helt store tilhänger af chevrolet endnu.
Kia har garanti på 7 år eller op til 150.000 km og den kan fås med kasko til en okay pris.
Desuden er en diesel värd at overveje, billig at köre og så holder de värdien lidt bedre.
http://kiamotors.dk/ModelPage.aspx?ModelID=3 sådan en ville jeg nok selv hälde mest til.....
De er bygget på japansk teknik hvor Chevrolet (Daewoo) er bygget over opel.
Jeg laver masser af biler til daglig både tyske, koreanske og japanske og jeg er ikke den helt store tilhänger af chevrolet endnu.
Kia har garanti på 7 år eller op til 150.000 km og den kan fås med kasko til en okay pris.
Desuden er en diesel värd at overveje, billig at köre og så holder de värdien lidt bedre.
http://kiamotors.dk/ModelPage.aspx?ModelID=3 sådan en ville jeg nok selv hälde mest til.....