Folkene bag Terkel i Knibe tager os med til Saturn
Redaktør: Moderators
Folkene bag Terkel i Knibe tager os med til Saturn
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg synes den ser noget flad ud.
Lige et offtopic spørgsmål: jesper_ch hvorfor hader du at se film i biografen?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fordi:QrazyLeg skrev:Jeg synes den ser noget flad ud.
1. Der altid er mindst 3 personner der bare umuligt kan holde kæft mens filmen køre
2. sæderne er for dårlige (Ja der findes "bio" med delux sæder og alt det der.. Men er fra det mørke jylland, hvor man stædig tror at "Gamel daws" Træ sæder er "in" (Ja ja overdrivelse fremmer forståelsen
3. Lyden er tit elendig.
4. Personnen foran en er generalt 1 meter højere end en selv (Stædig overdrivelsen)
5. Man kan ikke bare trykke pause vis cola'en nu skal ud igen.
6. Damen ikke syntes det er sjovt at blive taget på, og man bare kun har lyst til "The only one thing" (Sker tit en film visser sig at være mega ringe)
Det er bare sån de mest generale punkter til jeg ikke gider bio.
Og spørg damen hun giver mig 110% ret efter vi var inde og se "Da Vinci Mysteri" Hvor jeg faldt i søvn ca. 10 gange og prøvede at overgå mig selv i at snorke
Celebrate Your Life With House
Yes det kan jeg ikke komme udenom..Kazo skrev:Så er du jo selv en del af de problemstillinger, du nævnerjesper_ch skrev: Og spørg damen hun giver mig 110% ret efter vi var inde og se "Da Vinci Mysteri" Hvor jeg faldt i søvn ca. 10 gange og prøvede at overgå mig selv i at snorke
Og hvorfor tror du så at jeg holder mig fra bio'en
Men til mit lille forsvar vil jeg sige det er første gang det er sket, og den film var fandme også kedelig.
Dem jeg nævner som snakker er nogen der bevist gør det, jeg sov, og vidste ikke hvad jeg gjorde.
Jeg vil faktisk godt give dig ret i mange af dine punkter. Men jeg er også små-uenig i nogle af dem. Men lad det nu ligge 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Hehe ja kan godt gætte hvilke punkter du er uenig i mig med, Skal lige siges at jeg også altid forbereder mig inden jeg skal ind i biograffen, så er ikke den type der render frem og tilbage, og sidder heller ikke inde i biograffen og tar på damen, (Vis nu folk virkelig sku tror det)QrazyLeg skrev:Jeg vil faktisk godt give dig ret i mange af dine punkter. Men jeg er også små-uenig i nogle af dem. Men lad det nu ligge
Alle mine punkter er bare eksempler, og ting som kan ske, nogen ting sker bare ofter en andre.
Men lige den sidste ting (Inden det blir alt for meget offtopic) Vi nordjyder kan nu være flinke og gode nok (Nogen af os hvertifald)
-----------------------------
Til topic:
PsyClone og goafreak, Alt i trailern, ser da mega humor ud.. Man sku tro i havde noget imod nordisk film