Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hey CA'er..
Jeg søger en fjernbetjening til min computer(USB) som jeg kan bruge til Windows Media Player.. Nogen som ved hvor de kan købes, for har set den, til en bærbar hvor den kunne sættes ind i siden af computeren når den ikke er i brug ...
Jeg plejer bare at bruge min mobil (SonyEriccson) til at fjernstyre media player!
Det eneste man skal bruge er en bluetooth dongle og en mobil der understøtter det.
Syntes selv Bluetooth giver lidt større frihed end en IR fjernbetjening.
mimic skrev:Jeg plejer bare at bruge min mobil (SonyEriccson) til at fjernstyre media player!
Det eneste man skal bruge er en bluetooth dongle og en mobil der understøtter det.
Jae, men da jeg har nokia, så skal jeg først li ha installeret det på min mobil
mimic skrev:Jeg plejer bare at bruge min mobil (SonyEriccson) til at fjernstyre media player!
Jae, men da jeg har nokia, så skal jeg først li ha installeret det på min mobil