Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Kæft det fryder mig amh.

Jeg har lige set på min kalender for de næste par måneder - ikke EN eneste fri weekend!!! Hvornår fanden skal jeg så se dårligt tv på tv3 ?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Køb et tvtunerkort til din pc, så kan du optage det dårlige tv direkte på harddisken.

Så har du altid dårligt tv lige ved hånden.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Bare fordi man rykker sin forskudsopgørelse op over 400.000 så stiger ens trækprocent fra 39 til 43%

...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jamen hvis jeg optager det - så skal det også ses på et eller andet tidspunkt.
Det har jeg ikke tid til :(
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Det er vel et spørgsmål om prioritet...og TV3's programmer må da ligge højt på listen, at miste et afsnit af Dr. Phil eller Paradise Hotel, uha det går ik' :P
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe du har så evig ret :)

men pt går jeg fra min seng til min pc til møder til min seng - måske lige forbi mit arbejde og imorgen skal jeg også presse uni ind - AAAHHHH
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Tiesto Live DVD udsat til d. 3 marts !! :(
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Stadig 1½ måned til at jeg får fingrene i GT5: Prologue

...
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Skal en tur i retten, da jeg nægter og betale den bøde jeg fik, dengang jeg kørte galt. Grundet 2 betjente som mente der ingen bøde kom og det var de 100 på!! Der kom en alligevel, og med hjælp fra en fra KBH Politi, mente hun jeg skulle tage den i retten som princip sag. Suuk behandlingstiden er laaang...
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg er på skole denne og næste uge!!!

Og så har jeg en nabo som ikke forstår at der også bor andre her ude, han spiller Boten Anna på Engelsk for fulde gardiner, så alle 3 etager og rækker kan hører ham, folk tror det mig, så jeg har haft mange (sjove) folk henne og skrige af mig, enten spiste jeg ellers sov jeg, så blev forvirret da de kom og skabte sig. Men nu klager alle 3 etager over ham, så håber da han ryger ud. Han forstår ikke at han skal skrue ned.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Windows er weird.. ville lige mounte en iso i daemon, fordi jeg skulle se hva der lå på af ting og sager.. så ka jeg ikke åbne denne computer.. så åbnede jeg joblisten, og lukkede explorer.. så ville jeg åbne explorer igen, men det vil den ikke.. og har en download igang fra RS, men med meget langsom speed, så nu må jeg vente i 100 år, før jeg kan restarte.. :(
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Pi**e irriterende at få en rykker for en dvdfilm fra cdon på 100.- fordi man har været så dygtig at skrive forkert dato i netbank.

Har lige fået et girokort, som jeg ellers mente jeg havde betalt i december 2007. Men den stod først til at blive betalt i december 2008. Lad det være en lærestreg til, at man også lige checker datoer efter, og ikke kun de mange cifre i girokortnummeret.

...
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

der er ikke noget som en shoppetur til at løfte enhvers piges humør, men bare det at kigge ud af vinduet gør mig så deprimeret, at jeg bliver indenfor. Det må blive i morgen i stedet, forudsat at det ikke pisser ned ligesom nu.
Billede
naRf

Indlæg af naRf »

Sunshine skrev:Det må blive i morgen i stedet, forudsat at det ikke pisser ned ligesom nu.
God tur! Billede
Billede
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

sad igår og prøvede at lave en irc bot, og den virkede da oss.. ret godt egentligt.. og så idag sker der et eller andet for den, så nu vil den ikke reagere mere.. og har forsøgt at lave en ny 2-3 gange men med samme resultat.. :(
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

chreddy1 skrev:sad igår og prøvede at lave en irc bot, og den virkede da oss.. ret godt egentligt.. og så idag sker der et eller andet for den, så nu vil den ikke reagere mere.. og har forsøgt at lave en ny 2-3 gange men med samme resultat.. :(
Jeg kennar en bot, han hedder chreddy, chreddy hedder han.... 8)
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

hehe ;)
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Brugeravatar
Bjerring
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Bjerring »

Alle er i byen i aften, men jeg er tvunget til at holde mig sober da jeg skal køre mine forældre i lufthavnen kl. 04... :mad:
Last night a DJ saved my life with a song
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Mikkel skrev:
chreddy1 skrev:sad igår og prøvede at lave en irc bot, og den virkede da oss.. ret godt egentligt.. og så idag sker der et eller andet for den, så nu vil den ikke reagere mere.. og har forsøgt at lave en ny 2-3 gange men med samme resultat.. :(
Jeg kennar en bot, han hedder chreddy, chreddy hedder han.... 8)
hell no.. min bot hedder ChredBot xD.. men har fået den lavet, så nu virker den igen :)..
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Bjerring skrev:Alle er i byen i aften, men jeg er tvunget til at holde mig sober da jeg skal køre mine forældre i lufthavnen kl. 04... :mad:
Stop tuderiet lillebror... nu har du bil den næste uge..! ;) :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar