X-Factor DR version

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Hehe....

Vil nu hellere se american idol, de viser meget mere af folk der synger dårligt end i x-factor... og der kommet et afsnit hverdag :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Husk at se det i aften :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

http://www.youtube.com/watch?v=_vSOjJ-H ... re=related

Tvillingerne fortsætter i Elsk Mig i Nat
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg er træt af at høre om alle de deltagere som ryger ud.

Som de to DAMP børn, der på forsiden af BT udtrykker: Lina synes vi er syge.

Nej I kan bare ikke synge og folk griner af jer, ikke med jer. I er bare sjove fordi I gør handicappede (ved godt DAMP ikke er et fysisk handicap) til noget komisk. Lidt som Forrest Gump

Det er jo til grin, at avisforsiderne kan blive præget af to DAMP børn fra Viborg eller lige udenfor.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hvor jeg dog HADER Basim fra X-Factor.
nco\\ CHART ATTACK 1999
naRf

Indlæg af naRf »

nco skrev:Hvor jeg dog HADER Basim fra X-Factor.
Jeg er SÅ enig, gad hvide hvem fanden der stemte ham videre.

Martin er lidt gay, men fuck han synger godt!
Billede
nesia

Indlæg af nesia »

Jeg synes faktisk han er sej, men hans talent er dog til at overse.
Stemte på Heidi, håber hun og Martin bliver de sidste :)

Plejer ellers aldrig at stemme til sådan noget, men hun var sgu for cool.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Jeg må give dig ret her. Jeg har altid haft en jævn respekt for Remee, men da han smed Basim videre til liveshowet fra bootcampen mistede jeg ærligt talt lidt af respekten for Remee. Basim har virkelig ikke "x-faktoren", og han har desværre kørt alt for meget på... Medlidenhed er vel ordet. En del af de andre ung-solister var meget bedre end ham, og jeg tror (desværre) ikke at der kommernoget særligt godt ud af det.

Jeg så personligt gerne Vocaloca eller Frederik som vinder af programet.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Frederik er da belastende at se og høre på.

Som Blachmann sagde, så skulle han passe på, at der ikke var for meget spillemand i ham. Det der "jamaica man" bliver man træt af. Fed kommentarer Thomas ellers fyrede af efter Vocaloca. Dig i midten. Tilbage til regnskabsafdelingen med dig.

...
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Frederik er i mine øjne en klon af Thomas Buttenschøn og Rasmus Nøhr... hvilket ikke nødvendigvis er positivt!! :D

Efter min personlige mening, så var det sgu de forkerte der røg i aften...
Annes sangtalent er måske ikke verdens største.. men Søren.. han sang sgu vældig godt..efter min mening.. :D

Bassim derimod.. tjaa.. må indrømme at jeg heller aldrig har kunnet se hvad den knægt laver i det program..?! Det kan godt være at han har charme.. og at Remee sidder og bliver lidt små-våd i bukserne over ham.. men jeg synes nu ikke han synger specielt godt.. og så virker han heller ikke som en fyr der ville kunne klare det pres der med garanti vil komme til at hvile på den kommende vinder af Xfactor.. :)

Just my 50 cents.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Synes Basim er OK.. Han valgte i hvert fald den forkert sang i dette afsnit.
Synes der var lidt for meget musical over de der Søren og Anne, men synes så de gjorde det bedre anden gang, specielt søren.
Hende de kæmpede imod om ikke at ryge hjem, synes jeg ikke er noget specielt. Hun har ikke noget wow over sig. Hun lyder OK, men generelt på kopiprodukt af hvad man tidligere har hørt..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Basim er jo kun med fordi han er ung, mørk i huden, barnligt charmerende og så skaber han penge via sms stemmerne. Jeg mener ikke noget negativt om Basim, men han er udråbt til programmets kæledægge.

Nej hvor havde jeg lyst til at tage ind og kramme Anne igår. Hun var sønderknust, og hun kunne jo slet ikke synge ordentligt i "semi-finalen". Dertil var hun for knust. Hun var sød på den jyske måde

Lisa var røvsyg, men havde noget eksperimenterende over sig. Dog ikke den Wauw faktor man mener deltagerne skal have.

Hende Laura med grisenæsen kommer langt, og jeg er nok en af de få, der allerede nu er træt af Martin Timberlake. Men han kommer langt på grund af pigesmserne.

Frederik har lige fra start hængt mig ud af halsen og jeg græder kun, når han ryger ud fordi han så får tid til at lege gøgler inde på Strøget igen. Heidi under jeg det bedste, men jeg ville aldrig få hørt en hel cd med hende. De absolut bedste i mine øjne igår (de var trætte) var Vocaloca.

...

Beklager stavefejl. Har sovet tre timer i nat. Min nye "genbosnabo" (ham jeg deler væg med fra opgangen ved siden af min) skulle pludselig holde kæmpeopvarmningsfest klokken 12. Han spillede så højt, at jeg var nødt til at gå ind i stuen og se om mit anlæg var slukket.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Martin er helt klart min favorit, fantastisk stemme, og fanastisk performance
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

TheJackal skrev:Efter min personlige mening, så var det sgu de forkerte der røg i aften. Annes sangtalent er måske ikke verdens største.. men Søren.. han sang sgu vældig godt..efter min mening.
Helt enig. Jeg sad hele tiden og ventede på hendes vokal ville bryde igennem, eller at hun fik lov til at synge for i en del af sangen. Man kunne stort set ikke høre hende, og det var ærgeligt. Jeg havde også gerne set dem gå videre - eller hvert i fald hende.
TheJackal skrev:Bassim derimod.. han heller ikke som en fyr der ville kunne klare det pres der med garanti vil komme
Han kan hvert i fald ikke blive ved med at folde sin hænder og tude sig igennem programmet. Det er den typiske perker-attitude han har, og han har det helt sikkert fra sin mor der også stod og tudede blandt publikum. Det er frygteligt at se på det, og det minder mig om en scene fra Nyhederne, når der er en Mustafa der er død i Mellemøsten.
9 skrev:Synes Basim er OK.. Han valgte i hvert fald den forkert sang i dette afsnit.
Temaet i aften var Tjeklisten. I næste uge var det filmmusik. Så det er ikke kunstneren der selv vælger dem.
3dotz skrev:Basim er jo kun med fordi han er ung, mørk i huden, barnligt charmerende
Præcist. Og snart alle danske tv-programmer skal have 10% indvandere i deres programmer. Det er frygteligt.
3dotz skrev:Nej hvor havde jeg lyst til at tage ind og kramme Anne igår. Hun var sønderknust, og hun kunne jo slet ikke synge ordentligt i "semi-finalen". Dertil var hun for knust. Hun var sød på den jyske måde
Lige præcist. Sådan har jeg det også med hende. Jeg er spændt på hvor meger der havde været i hende alene, om hun så var kunne kommet til live-showene?
3dotz skrev:Hende Laura med grisenæsen kommer langt, og jeg er nok en af de få, der allerede nu er træt af Martin Timberlake. Men han kommer langt på grund af pigesmserne.
Hun er så kikset. Men stylisterne havde da gjort et stort arbejde i deres introduktion af deltagerne. Meeeen ja, hun synger da meget godt, men vinde det gør hun ikke.

Jeg smider min opsparing på Martin Timberlake.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg var oppe ved en kammerat i går, der følger med i det X-Factor halløjsa.
Nu forventer i nok en tilsvining af programmet, meeeen det sker faktisk ikke helt.

Det gik faktisk forholdsvis stærkt med afviklingen. Det var rimelig skønt for en der ikke er så satans vild med den slags programmer. Jeg er blot bekymret for om kernegruppens pacemakere nu også kan følge med i det tempo.

Dommerkonstilationen var som den skulle være. Dog vil jeg mene Lina måske er en anelse for blødsøden i sine udtalelser, men ok, Blachmann er jo heller ikke en virkelig svigermors drøm når han åbner kæften.

MEN HVAD SKETE DER SÅ?
Vocalicaloca eller hvad fanden de hed, sang da helt af helvede til. Aldrig har en gruppe ramt så skævt af hinandens stemmer. Det var da helt forfærdentligt.

Tøsepigedramaqueen-jeg-tuder-fordi-jeg-ikke-kan-ramme-de-høje-toner-på-noget-tidspunkt-og-derfor-bliver-stemt-hjem
kunne man jo nærmest ikke høre. Hverken i den normale runde eller i "Ø-rådet". Hendes kæreste, eller hvem det var, sang til gengæld glimrende og burde overveje noget solo.

Basim.... jeg tror han er i familie med Outlandish - det brude være kommentar nok.

Raiden (hed de det?), havde jeg ikke det store imod, bortset fra jeg ikke mener de ramter tonerne særlig godt. Og Dragqueenen deri, skal have et motorik-kursus.

Den anden tøs i "Ø-rådet", hende der gik videre, sang slet ikke igennem. Hun synger godt, men sangen var forkert valgt fra Blachmanns side mener jeg.

Laura og hende klodsen sang godt. Dog tvivler jeg på at Laura kommer ret meget længere, hvis hun ikke kan synge i andre niveauer end i aftes. Mne genial stemme til melankolske sange!

Martin, hvis far jeg kender, sang satme godt. Meeeen lidt for lys stemme til at det var noget jeg ville købe. Og ja, jeg ejer Justin Timberlake på både CD og vinyl.

Men ellers ganske udemærket aftenunderholdning. Jeg vil mene dog mene at hvis jeg skulle vælge mellem dette og American Idol, så blev det sidstnævnte.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

QL hahaha.. fremragende fremstilling, jeg er så enig :D
He who dies with honor is a dead man!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

nco\\ CHART ATTACK 1999
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Frederik vinder over Martin i finalen..
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

QrazyLeg skrev:Vocalicaloca eller hvad fanden de hed, sang da helt af helvede til. Aldrig har en gruppe ramt så skævt af hinandens stemmer. Det var da helt forfærdentligt.
VocaLoca har i aften valgt at synge Krummesangen. Se også hvad de andre deltagere har valgt at synge, på nedenstående link.

Fra James Bond til Krummerne:
http://www.dr.dk/DR1/xfactor/Artikler/2 ... 092408.htm
QrazyLeg skrev:Raiden (hed de det?), havde jeg ikke det store imod, bortset fra jeg ikke mener de ramter tonerne særlig godt. Og Dragqueenen deri, skal have et motorik-kursus.
RaiDen: Musik reddede vores liv. Boybandet RaiDen fra ’X Factor’ taler ud om deres rædsomme barndom med krig, tvangsfjernelser, overvægt og svigt:
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/t ... 974981.ece
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Heh ok. Jeg skal dog ikke se det. Jeg har for tiden ikke tv, og gider ikke sidde og kigge på 22" via nettet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar